تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
کد خبر : 16289

اعظم آخوندی: دوست دارم در یک تیم‌ خوب اروپایی بازی کنم

اعظم آخوندی: دوست دارم در یک تیم‌ خوب اروپایی بازی کنم

به گزارش ایسنا، تیم پیکان تهران موفق شد با پیروزی در دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال زنان مقابل نصر فردیس، جام قهرمانی را بالای سر ببرد. اعظم آخوندی، ملی‌پوش تیم پیکان تهران در مورد قهرمانی این تیم در لیگ برتر زنان به ایسنا گفت: از اول فصل هم قسم شده بودیم و همه عوامل

به گزارش ایسنا، تیم پیکان تهران موفق شد با پیروزی در دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال زنان مقابل نصر فردیس، جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

اعظم آخوندی، ملی‌پوش تیم پیکان تهران در مورد قهرمانی این تیم در لیگ برتر زنان به ایسنا گفت: از اول فصل هم قسم شده بودیم و همه عوامل از کادر فنی و بازیکنان گرفته تا مجموعه باشگاه کمک کردند. ما در این فصل چهار بار مقابل نصر فردیس بازی کردیم که در دور گروهی یک بار بردیم و یک بار شکست خوردیم. در دور رفت فینال هم به تساوی رسیدیم اما در دور برگشت و در زمین خودشان به پیروز شدیم. بازی نفس‌گیری بود، هر دو تیم واقعا می‌جنگیدند و نمی‌خواستند قهرمانی را از دست بدهند. به هر حال فوتبال است و خدا را شکر که قرعه‌اش به نام ما افتاد. کمتر اشتباه کردیم و قهرمان شدیم.

او در ادامه افزود: اکثر بازیکنان تیم ما و نصر در تیم ملی هم‌بازی هستیم و در عین رفاقتی که بیرون از زمین داریم، داخل زمین فقط رقابت می‌کردیم. از طرفی حضور ملی‌پوشان در این دو تیم سطح مسابقات را بالا برده بود و بازی حساسیت‌های خود را داشت.

آخوندی در مورد عملکرد خوبی که در این فصل نسبت به سال‌های قبل داشت، بیان کرد: سال گذشته در لیگ عراق بودم و قبل از آن در سایپا بازی می‌کردم. آن موقع هم بازیکنان خوبی داشتیم اما زمانی که خانم کریمی را از دست دادیم، پستش خالی شد اما امسال خوشبختانه همه بازیکنان نسبت به سال‌های قبل بهتر کار کردند و فقط من نبودم.

دروازه‌بان ملی‌پوش فوتسال زنان به احتمال لژیونر شدن خود در فصل آینده اشاره کرد و گفت: دوست دارم در یکی از تیم‌های خوب اروپا بازی کنم و اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم، حتما آن را بررسی می‌کنم. در این مدت هم از لیگ عراق پیشنهاد داشتم اما همزمان با مسابقات ایران بود. خواستند بلافاصله بعد از لیگ ایران به تیم اضافه شوم اما خسته بودم و قبول نکردم.

آخوندی به تیم ملی هم اشاره کرد و در مورد لزوم برگزاری اردوها گفت: فکر می‌کنم برنامه این است که چند روزی به بازیکنان استراحت بدهند چون لیگ حالت فرسایشی دارد، مصدومیت داشتیم و بازیکنان از نظر ذهنی و بدنی خسته هستند. وقفه فعلی به نظرم طبیعی است اما اگر قرار به شرکت در تورنمنت روسیه است باید از اوایل اردیبهشت اردوها شروع شود.

او در این مورد افزود: در دو سال گذشته به دلیل کرونا بین اردوهای تیم ملی وقفه افتاد و این لطمه زد اما باید با اردوها، بازی‌های تدارکاتی و نظم بیشتر این وقفه را جبران کنیم. جبران این مساله همت همگانی می‌خواهد و فدراسیون باید حمایت بیشتری کند. تلاش زیادی نیاز است تا تیم به شرایط آمادگی برای قهرمانی آسیا برسد.

آخوندی در پایان با تبریک قهرمانی به بازیکنان، کادر فنی و مجموعه پیکان گفت: از خانم‌ها اردلان، محمودی، احمدی، فراهانی، آقای فراشی مربی دروازه‌بان‌ها، آقای محمدی مدیرعامل قبلی و آقای عطابخش مدیرعامل فعلی تشکر می‌کنم. افراد زیادی در این راستا نقش داشتند و خدا را شکر که با قهرمانی جواب زحماتشان را دادیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.