تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
کد خبر : 20925

اعزام تیم تنیس زنان ایران به مسابقات گروه ۲ آسیا/ “مشکات” انصراف داد

اعزام تیم تنیس زنان ایران به مسابقات گروه ۲ آسیا/ “مشکات” انصراف داد

به گزارش ایسنا، مسابقات تنیس تیمی زنان گروه ۲ منطقه آسیا و اقیانوسیه (بیلی جین کینگ کاپ) از هفدهم مرداد به میزبانی مالزی آغاز می‌شود. تیم زنان ایران با پنج تنیس باز در این مسابقات شرکت می‌کند. ایران در گروه A  با تیم‌های چین تایپه، هنگ کنگ، مالزی، مولداوی، جرایز پاسیفیک، لائوس، سنگاپور، تایلند و

به گزارش ایسنا، مسابقات تنیس تیمی زنان گروه ۲ منطقه آسیا و اقیانوسیه (بیلی جین کینگ کاپ) از هفدهم مرداد به میزبانی مالزی آغاز می‌شود. تیم زنان ایران با پنج تنیس باز در این مسابقات شرکت می‌کند. ایران در گروه A  با تیم‌های چین تایپه، هنگ کنگ، مالزی، مولداوی، جرایز پاسیفیک، لائوس، سنگاپور، تایلند و ویتنام هم گروه است.

پیش از این در سایت مسابقات برای ایران، ترکیب مشکات الزهراصفی، فاطمه زنجانی، مهرانه ظهوریان، یاسمن یزدانی و درسا چراغی ثبت شده بود که اکنون این ترکیب یک تغییر داشته است.

مشکات الزهرا صفی به علت کرونا در اردوهای تیم ملی شرکت نکرد و از حضور در این مسابقات انصراف داد. بین نیلی عطفی و رومینا زینالی مسابقه انتخابی برگزار شد که در نهایت عطفی برنده شد.

از این رو ترکیب ایران یاسمن یزدانی، درسا چراغی، فاطمه زنجانی، مهرانه ظهوریان و نیلی عطفی است. تیم ایران فردا صبح (پنج شنبه) راهی کوالالامپور مالزی می‌شود.

ندا نوریان سرمربی تنیس زنان ایران است و اشرف گنجویی نایب رییس بانوان فدراسیون نیز تیم را همراهی می‌کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.