تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
کد خبر : 10228

اعتراف ستاره اسنوکر جهان؛ مثل گذشته در اوج نیستم!

اعتراف ستاره اسنوکر جهان؛ مثل گذشته در اوج نیستم!

به گزارش ایسنا، رونی اُ سالیوان ستاره اسنوکر جهان با پیروزی مقابل حریفش به مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات آزاد اسکاتلند راه یافت. اُ سالیوان پس از این پیروزی به رسانه رسمی مسابقات گفت: از مسابقه لذت بردم و باید بگویم که برای پیروزی در مسابقات تلاش می‌کنم. توپ‌ها را به طور احمقانه ای از دست می‌دهم و احساس

به گزارش ایسنا، رونی اُ سالیوان ستاره اسنوکر جهان با پیروزی مقابل حریفش به مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات آزاد اسکاتلند راه یافت. اُ سالیوان پس از این پیروزی به رسانه رسمی مسابقات گفت: از مسابقه لذت بردم و باید بگویم که برای پیروزی در مسابقات تلاش می‌کنم. توپ‌ها را به طور احمقانه ای از دست می‌دهم و احساس می‌کنم مثل گذشته در اوج نیستم. البته از حضور در این بازی ها خوشحالم.

او ادامه داد: من فقط بازی می‌کنم تا کمی سرگرم شوم! احساس رضایت می کنم چرا که اکنون بازی می کنم در حالی که می‌توانستم در این رقابت ها حضور نداشته باشم. اگر به پیروزی درخشان دست پیدا کنید یا شکست بخورید ایرادی ندارد چرا که خواهید توانست در روز بعد در یک مسابقه دیگر شرکت کنید! اعلام می کنم که رقابت ها را ادامه می دهم و هیچ وقت دست از تلاش بر نمی دارم.

به گزارش ایسنا، پیش از این حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران که در انتخابی مسابقات مسترز آلمان ۲۰۲۲ شرکت کرده بود در مهمترین رقابت خود، سوم آبان به مصاف ستاره اسنوکر جهان یعنی رونی اُ سالیوان رفت و موفق شد با نتیجه قاطع  ۵ بر صفر به پیروزی برسد. پس از شکست عجیب ستاره اسنوکر جهان رسانه های مختلف ورزشی به این موضوع پرداختند و سالیوان را سرزنش کردند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.