تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
کد خبر : 11022

اعتراض به ترکیب مجمع فوق‌العاده فدراسیون بدنسازی/ چینش خاص!

اعتراض به ترکیب مجمع فوق‌العاده فدراسیون بدنسازی/ چینش خاص!

به گزارش ایسنا، مجمع فوق‌العاده فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از ساعت ۱۴ امروز (یک‌شنبه) در سالن جلسات آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود و قرار است اعضای مجمع درباره عملکرد یک ساله عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی تصمیم‌گیری کنند. این مجمع در پی درخواست تعدادی از روسای هیات‌های استانی از وزیر ورزش برای بررسی برخی

به گزارش ایسنا، مجمع فوق‌العاده فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از ساعت ۱۴ امروز (یک‌شنبه) در سالن جلسات آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود و قرار است اعضای مجمع درباره عملکرد یک ساله عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی تصمیم‌گیری کنند.

این مجمع در پی درخواست تعدادی از روسای هیات‌های استانی از وزیر ورزش برای بررسی برخی تخلفات صورت گرفته در فدراسیون بدنسازی برگزار می‌شود.

اما در شرایطی که برخی از روسای هیات‌های استانی نسبت به چینش تعدادی از اعضای مجمع اعتراض کتبی خود را به وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده‌اند، برخی خبرها نیز از حضور افراد با نسبت‌های فامیلی که موافق ادامه فعالیت رییس فدراسیون بدنسازی هستند، در مجمع فوق العاده امروز حکایت دارد.

هم‌چنین حضور نمایندگان متعدد از یک باشگاه‌ و حضور کارکنان فدراسیون و برخی اقوام رییس فدراسیون بعنوان نماینده باشگاه‌ها از ایرادات دیگری است که به برگزاری این مجمع وارد شده است. 

بر اساس اساسنامه جدید، ۲۳ فرد به عنوان نماینده باشگاه‌ها در مجمع بدنسازی حضور دارند که با توجه به ایراد وارده عددی قابل توجه است.

هم‌چنین در این مجمع بسیاری از کارمندان فدراسیون از جمله مسوول روابط عمومی نیز حضور دارند که احتمالا حق رای نیز به آنها داده شده است.

تصویر اسامی اعضای مجمع فوق‌العاده فدراسیون بدنسازی بر اساس اعلام رییس فدراسیون به کمیته ملی المپیک به شرح زیر است:

اعتراض به ترکیب مجمع فوق‌العاده فدراسیون بدنسازی/ چینش خاص!

اعتراض به ترکیب مجمع فوق‌العاده فدراسیون بدنسازی/ چینش خاص!

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.