تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
کد خبر : 12308

اعتراضات هزاران نفر در واشنگتن علیه قانون “واکسیناسیون اجباری”

اعتراضات هزاران نفر در واشنگتن علیه قانون “واکسیناسیون اجباری”

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، رابرت اف.کندی، برادر جوان‌تر جان اف.کندی، رئیس جمهوری فقید آمریکا از جمله چهره‌هایی بود که در تظاهرات روز یکشنبه حضور داشت. گمان می‌رود حدود ۲۰ هزار نفر در این تظاهرات شرکت کرده‌اند. کندی در این اعتراض خیابانی اظهار کرد: خواست مردم آمریکا در این اعتراضات این است

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، رابرت اف.کندی، برادر جوان‌تر جان اف.کندی، رئیس جمهوری فقید آمریکا از جمله چهره‌هایی بود که در تظاهرات روز یکشنبه حضور داشت. گمان می‌رود حدود ۲۰ هزار نفر در این تظاهرات شرکت کرده‌اند.

کندی در این اعتراض خیابانی اظهار کرد: خواست مردم آمریکا در این اعتراضات این است که “دموکراسی” به کشورشان بازگردد.

بسیاری از معترضان علی‌رغم اینکه شهردار واشنگتن دی‌سی استفاده از ماسک را در فضای باز و تجمعات اجباری کرده بود، هیچ گونه ماسکی جهت محافظت از خود در مقابل کووید-۱۹ استفاده نکردند.

این در حالی‌ست که پیشتر دادگاه عالی آمریکا، دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا را از اجرای اجباری الزامات فراگیر واکسیناسیون یا آزمایش کووید-۱۹ برای کارکنان شرکت‌های خصوصی بزرگ منع کرد اما به دولت اجازه داد که “واکسیناسیون اجباری” را در مورد اکثر کارکنان بخش درمان و مراقبت‌های بهداشتی در این کشور به مرحله اجرا درآورد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.