تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
کد خبر : 9297

اسکرا آخرین تیم صعود کننده به مرحله اصلی مسابقات کاپ اروپا

اسکرا آخرین تیم صعود کننده به مرحله اصلی مسابقات کاپ اروپا

به گزارش ایسنا، تیم والیبال اسکرا بلخاتوف لهستان در دومین بازی خود در کاپ اروپا به مصاف تیم ملادوست(Mladost) بوسنی و هرزگوین رفت و به پیروزی قاطع سه بر صفر دست یافت. این پیروزی برای اسکرا درحالی به دست آمد که این تیم دربازی اول خود توانسه بود همین حریف را با نتیجه مشابه ۳ بر

به گزارش ایسنا، تیم والیبال اسکرا بلخاتوف لهستان در دومین بازی خود در کاپ اروپا به مصاف تیم ملادوست(Mladost) بوسنی و هرزگوین رفت و به پیروزی قاطع سه بر صفر دست یافت. این پیروزی برای اسکرا درحالی به دست آمد که این تیم دربازی اول خود توانسه بود همین حریف را با نتیجه مشابه ۳ بر صفر شکست دهد.

هدایت والیبال اسکرا در این فصل برعهده کواچ، سرمربی پیشین والیبال ایران است. اسکرا بار دیگر در بازی دوم خود به پیروزی رسید تا این تیم به مرحله اصلی مسابقات کاپ اروپا صعود کند. میلاد عبادی‌پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که برای اسکرا بازی می‌کند در این بازی آسان با توجه به تصمیمات کادر فنی استراحت کرد. هم چنین سرمربی اسکرا تصمیم گرفت که به بازیکن مطرح دیگر در این بازی استراحت دهد.

تیم والیبال اسکرا فصل گذشته به مقام چهارم لیگ والیبال  لهستان بسنده کرد. با نتایج به دست آمده اسکرا از صعود به لیگ قهرمانان اروپا نیز بازماند اما مجوز رقابت‌های کاپ اروپا که دومین تورنمنت مهم اروپایی است را به دست آورد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.