تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
کد خبر : 6784

اسپانسر های ورزشی را فراری ندهیم

اسپانسر های ورزشی را فراری ندهیم

 آرش صادقیانی امروز چهارشنبه (۱۴مهرماه) در نشست با ورزشی نویسان استان کردستان، ضمن اشاره به اینکه جوانان این دیار از لحاظ فیزیولوژی بدنی در شرایط مطلوبی هستند، اظهار کرد: در استان کردستان استعداد های زیادی در زمینه والیبال وجود دارد که باید آنها را شناسایی کرد و پرورش داد. وی با اشاره به اینکه سنگ

 آرش صادقیانی امروز چهارشنبه (۱۴مهرماه) در نشست با ورزشی نویسان استان کردستان، ضمن اشاره به اینکه جوانان این دیار از لحاظ فیزیولوژی بدنی در شرایط مطلوبی هستند، اظهار کرد: در استان کردستان استعداد های زیادی در زمینه والیبال وجود دارد که باید آنها را شناسایی کرد و پرورش داد.

وی با اشاره به اینکه سنگ اندازی های زیادی برای این باشگاه انجام شده است، گفت: در تمام ایران برای اسپانسرهای خصوصی فرش قرمز پهن می کنند ولی در کردستان شرایط متفاوت است و کسانی که خود را دلسوز می‌دانند به جای کمک کردن سنگ اندازی می کنند.

سرمربی تیم لیگ برتری والیبال راه یاب ملل مریوان ضمن اشاره به اینکه بازی کنان بومی استان در اولویت تیم هستند، بیان کرد: در سال ۹۸ که وارد سوپر لیگ ایران شدیم از تمام ورزشکارانی که شرایط بازی کردن را داشتند تست های فنی گرفته شد که متاسفانه بازیکنان بومی در حد لیگ برتر نتوانستند ظاهر شوند.

صادقیانی تصریح کرد: با توجه به جلساتی که با هیات مدیره باشگاه داشتیم مقرر شد در شرایطی که از لحاظ فنی بازیکنان مساوی بودند ما از بازیکنان بومی استفاده کنیم،اما بازهم بازیکنان بومی در این شرایط نبودند.

وی ادامه داد: هم اکنون در تیم راه یاب ملل مریوان ۴ بازیکن بومی و بالغ بر ۶ مربی تحصیل کرده بومی در کنار تیم هستند که با تجربه اندوزی به ما کمک می کنند.

سرمربی تیم لیگ برتری والیبال راه یاب ملل مریوان با اشاره به اینکه این باشگاه برنامه دراز مدت دارد، افزود: در کنار تیم لیگ برتری راه یاب ملل تیم های نوجوانان و جوانان در حال تمرین هستند که در سال‌های آینده به‌عنوان بازیکن وارد تیم بزرگسالان لیگ برتر می شوند.

وی گفت: راه یاب ملل از سال ۹۶ با ورود به دسته یک والیبال ایران بذر خوبی را برای توسعه این رشته پاشید و در سال ۹۷ قهرمان ایران شد و توانست به لیگ برتر والیبال ایران که جز ۸ لیگ مطرح دنیا است صعود کند.

صادقیانی در ادامه با تاکید بر این مهم که والیبالیست های کردستانی باید پله به پله ترقی کنند، گفت: بعضی از دلسوزان این رشته معترض هستند که چرا ما از این بازیکنان بومی استفاده نمی کنیم؛ بر همین اساس اگر بازیکنی بدون هیچ سابقه حضور در لیگ های مختلف کشوری به یکباره در بالاترین سطح والیبال کشور مورد استفاده قرار گیرد، قطعا از دنیای والیبال زده خواهد شد.

سرمربی تیم لیگ برتری والیبال راه یاب ملل مریوان عنوان کرد: برای هر مربی اخلاق ورزشی در اولویت است و اگر این مهم در بازیکن نباشد در تیم جایگاهی ندارد و بر همین اساس باشگاه فرهنگی ورزشی راه یاب این مهم را در انتخاب بازیکن مد نظر قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه والیبال در شهرستان مریوان زنده شده است، اظهار کرد: والیبال راه یاب ملل مریوان پرچم دار ورزش کردستان است و در تمام خانواده والیبال در کشور این تیم را می‌شناسند و این کار کمی نیست، پس بر همین اساس باید مسئولین استان حمایت کنند چون اگر امروزه راه یاب ملل کنار برود تا ۱۵ سال دیگر جایگزینی برای آن نداریم.

آرش صادقیانی که خود از بازیکنان اسبق تیم ملی والیبال ایران نیز هست، یادآور شد: همه برای رشد والیبال این استان تلاش می‌کنیم و نقدهای سازنده را می‌پذیریم و از اینجا از کسانی که می توانند ما را کمک کنند دست یاری می‌طلبیم.

 وی در پایان گفت: تیم دسته دوم راه یاب ملل با بازیکنان بومی در حال تمرین کردن هستند و خود را برای حضور در مسابقات آماده می کنند و در آینده نزدیک از بدنه این تیم بازیکنان خوبی به والیبال کشور معرفی می شوند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.