تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
کد خبر : 3123

اسماعیلی تنها فینالیست ایران در ۵ وزن دوم کشتی فرنگی جوانان جهان

اسماعیلی تنها فینالیست ایران در ۵ وزن دوم کشتی فرنگی جوانان جهان

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان ۲۰۲۱ در روسیه، در وزن ۶۰ کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور اول با نتیجه ۲ بر ۲  ادموند نازاریان قهرمان بزرگسالان اروپا از بلغارستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر مقابل مرت ایلبارس از ترکیه

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان ۲۰۲۱ در روسیه، در وزن ۶۰ کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور اول با نتیجه ۲ بر ۲  ادموند نازاریان قهرمان بزرگسالان اروپا از بلغارستان را مغلوب کرد.

وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر مقابل مرت ایلبارس از ترکیه به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. اسماعیلی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۴ از سد نورسلطان بازاربایف از قزاقستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

اسماعیلی در این مرحله به مصاف ارسلان بک سلیم اف از لهستان رفت و با نتیجه قاطع ۸ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد. وی برای کسب مدال طلا بعد از ظهر فردا (یکشنبه) به مصاف دین ایسلام باماتوف از روسیه می‌رود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم دانیال سهرابی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب دین کوشکار از قزاقستان شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۲ کیلوگرم امیر عبدی در دور اول مقابل اوگنی بایدوسوف از روسیه با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب شد و با توجه به فینالیست شدن حریف روس، عبدی به گروه بازنده‌ها رفت. عبدی صبح فردا (یکشنبه) در گروه بازنده‌ها ابتدا برابر مالوبابیچ از کرواسی به میدان می‌رود و در صورت برتری برای کسب مدال برنز مقابل یوتوشنکو از اوکراین مبارزه خواهد کرد.
 
در وزن ۸۲ کیلوگرم محمد ناقوسی در دور نخست با نتیجه ۹ بر ۵ و ضربه فنی فارس قالی از مصر را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم مقابل مارسل استرکنبورگ از هلند با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب شد و با توجه به فینالیست شدن حریفش، ناقوسی راهی گروه بازنده‌ها شد تا برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مرتضی القوسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل ایگناس بوکاسکاس از لیتوانی به پیروزی دست یافت. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی به با نتیجه ۲ بر ۱ هایک خلویان از ارمنستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد اما در این مرحله مقابل پاول حلینچوک از بلاروس با نمایشی ضعیف در همان تایم نخست با نتیجه سنگین ۱۰ بر یک شکست خورد و به از رسیدن به فینال بازماند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.