تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 13102

استکی: مراجع قضایی پیگیر ادعاها هستند/ اشتباه خودم بود که آقایان را بزرگ کردم

استکی: مراجع قضایی پیگیر ادعاها هستند/ اشتباه خودم بود که آقایان را بزرگ کردم

علیرضا استکی در گفت ‌و گو با ایسنا، درباره حواشی ایجاد شده طی روزهای اخیر برای تیم ملی و فدراسیون بوکس ایران توضیح داد: فضای مجازی است و هرکس صحبتی می‌کند، اما در حقیقت کسی می‌تواند حرف بزند که مدارک هم رو کند. اینکه من در دوران رفاقت یک فایل صدای ضبط شده می‌فرستم و

علیرضا استکی در گفت ‌و گو با ایسنا، درباره حواشی ایجاد شده طی روزهای اخیر برای تیم ملی و فدراسیون بوکس ایران توضیح داد: فضای مجازی است و هرکس صحبتی می‌کند، اما در حقیقت کسی می‌تواند حرف بزند که مدارک هم رو کند. اینکه من در دوران رفاقت یک فایل صدای ضبط شده می‌فرستم و شما الان می‌خواهید منتشر کنید و ایران هم نیستید که جوابگو باشید، کار چندان پسندیده‌ای نیست. 

او ادامه داد: البته به نظر من کلا نباید به چنین حواشی پرداخت و همه چیز مشخص است. ما فدراسیون جهانی داریم (آیبا)، کمیته ملی و بین‌المللی المپیک داریم، وزارت ورزش و مقام‌های قضایی داریم که همه این ادعاها با یک جستجو توسط آن‌ها مشخص می‌شود. 

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: همه چیز با تحقیق می‌تواند شفاف سازی شود و این مسائل هم روشن شود. شاید اشتباه خود من بود که صحبت‌های فرد مذکور را به شوخی گرفتم و چهارتا از استوری‌های دوستان را که در حمایت از بنده بود بازنشر کردم که باعث شد صحبت‌های او دیده شود. در مجموع هیچ موضوع نگران کننده‌ای برای بوکس ایران، تیم ملی، فدراسیون و بنده نیست. 

استکی با بیان اینکه صحبت‌های مطرح شده توسط برخی صفحه‌های بوکسی در فضای مجازی منتشر شد و بعدها خود مدیران همان صفحه‌ها نیز این فرد و نیت او را شناختند، ادامه داد: ما از فدراسیون جهانی استعلام می‌گیریم و در حال پیگیری از مراجع قضایی نیز هستیم‌، اگر ما محکوم شدیم ما محکومیت را می‌کشیم و اگر آن‌هایی که به این حواشی دامن زدند محکوم شدند باید شرمنده شوند، وگرنه فرد مذکور هم خودش و هم کاری که می‌کند برای مردم شناخته شده است. متاسفانه برخی ها صحبت‌های او را نشر داده و باعث ایجاد حاشیه‌های الکی شدند.

او توضیح داد: می‌گویند پول دادیم که مدال بگیریم، اما من همان موقع گفتم و الان هم می‌گویم، حق میثم قشلاقی را خوردند و با پول می‌توانستیم اعتراض کنیم تا حق او را با برگرداندن رای بدهند که مشخص شد بلاروس با پرداخت ۱۰ هزار یورو همه چیز را خریده است. در مجموع به نظرم پرداختن به این حواشی تنها آرامش حاکم را بهم می‌زند و بهتر است منتظر اعلام نظر مراجع قضایی و سازمان‌های مربوطه باشیم تا این افراد نیز بزرگ نشوند.

او درباره زمان شروع انتخابی‌های تیم ملی بوکس در تهران نیز گفت: از ۲۸ بهمن انتخابی‌ها در تهران استارت می‌خورد و ۹۹.۹ درصد از اواخر بهمن انتخابی‌ها را خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.