تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
کد خبر : 2875

استکی: بوکسورهای باتجربه هم در اردو انتخابی‌ می‌زنند

استکی: بوکسورهای باتجربه هم در اردو انتخابی‌ می‌زنند

علیرضا استکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس توضیح داد: ما دیگر مسابقات انتخابی آن‌چنانی نداریم و حدودا ۷ تا ۸ نفر از بوکسورهای مد نظر خود را انتخاب کرده‌ایم که در کنار آن‌ها، از نفرات جدید نیز استفاده می‌کنیم.  او ادامه داد: در برخی از اوزان نیز یکسری بوکسور

علیرضا استکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس توضیح داد: ما دیگر مسابقات انتخابی آن‌چنانی نداریم و حدودا ۷ تا ۸ نفر از بوکسورهای مد نظر خود را انتخاب کرده‌ایم که در کنار آن‌ها، از نفرات جدید نیز استفاده می‌کنیم.

 او ادامه داد: در برخی از اوزان نیز یکسری بوکسور جدید را مد نظر داریم که به آن‌ها گفته‌ایم حتما باید در انتخابی‌های درون اردویی شرکت کنند تا در صورت ممکن، جواز حضور در تیم ملی را کسب کنند.

سرمربی تیم ملی بوکس ایران درباره افراد قدیمی‌ و باتجربه‌تر که خواستار حضور در تیم هستند نیز گفت: چند نفر از قدیمی‌ها هم تقاضا کرده‌اند که در ترکیب تیم حضور یابند، اما اگر بخواهند وارد تیم شوند باید در مبارزه انتخابی مشت بزنند. یکسری اوزان هم جوانان هستند که آن‌ها را هم باید در انتخابی درون اردویی بسنجیم. 

او درباره روزبهانی نیز گفت: در صحبت‌هایی که با احسان داشتم، به او تاکید کرده‌ام که اگر می‌خواهد در تیم ملی باشد باید مبارزه انتخابی بزند. او نیز با این صحبت‌ بنده موافقت کرده است.

استکی در پایان گفت: به طور کلی تا الان تقریبا حضور ۱۰ نفر در اردوها حتمی است و ۲۵ نفر دیگر هم وارد تمرینات خواهند شد تا مبارزه انتخابی درون اردویی بزنند. در نهایت از بین این ۳۰  تا ۴۰ نفر بوکسورهای نهایی تیم ملی را انتخاب خواهیم کرد.

او در مورد احتمال برگزاری اردوی مشترک با کوبا نیز گفت: من برنامه‌های خودم تا بازی‌های آسیایی را به فدراسیون ارائه کرده‌ام، فدراسیون هم همیشه تا آنجا که امکانش بود برنامه‌ها را عملی کرده است. مطمئنا اگر طبق برنامه پیش برویم، در بازی‌های آسیایی دست پر خواهیم بود.

استکی زمان شروع اردوهای تیم ملی را نیز ۱۵ شهریور ماه اعلام کرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.