تاریخ انتشار : جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۳:۳۶
کد خبر : 13761

استقلال دارایی جدید رو کرد!

استقلال دارایی جدید رو کرد!

حسین قربانزاده در گفت و گو با ایسنا، درمورد دارایی جدید باشگاه استقلال توضیح داد: بخشی از کمپ مرحوم ناصر حجازی در مالکیت وزارت ورزش و از لحاظ فیزیکی در تصرف شهربازی ارم بود و به باشگاه استقلال منتقل نشده بود. هفته قبل تصرف فیزیکی توسط شهربازی ارم رفع شد و وزارت ورزش هم به

حسین قربانزاده در گفت و گو با ایسنا، درمورد دارایی جدید باشگاه استقلال توضیح داد: بخشی از کمپ مرحوم ناصر حجازی در مالکیت وزارت ورزش و از لحاظ فیزیکی در تصرف شهربازی ارم بود و به باشگاه استقلال منتقل نشده بود. هفته قبل تصرف فیزیکی توسط شهربازی ارم رفع شد و وزارت ورزش هم به لحاظ حقوقی موافقت کرد که این زمین به باشگاه استقلال منتقل شود و مراحل اجرایی و حقوقی درحال پیگیری است.

وی با تاکید بر اینکه درصورتی که این انتقال صورت بگیرد، قطعا ارزش دارایی استقلال بالاتر می رود، گفت: این موضوع در صورت مالی اشاره شده بود اما چون سند و مدرکی وجود نداشت، در ارزشگذاری باشگاه استقلال لحاظ نشده بود. وقتی مراحل اجرایی و حقوقی طی شود ما به ازای آن به ترازنامه  صورت مالی اضافه خواهد شد.

بر اساس این گزارش،  قربانزاده در جریان فرایند خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس،   ۲۳ بهمن ماه ارزش باشگاه استقلال را  ۲۸۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و  جمشیدی فر- کارشناس ارزش‌گذار باشگاه استقلال هفته قبل درمورد روند ارزش‌گذاری این باشگاه توضیح داد: عدد فعلی، عدد مصوب هیات عالی واگذاری بوده و ارزیابی سهام با مقاصد ارائه به سازمان خصوصی‌سازی است.  

وی در مورد ارزیابی قیمت باشگاه استقلال عنوان کرد: به دلیل زیان‌دهی، امکان ارزیابی طبق ضوابط سودآوری را نداشتیم و مبنا NAV بود. ارزش برند استقلال ۱۷۸۰ میلیارد تومان و املاک و مستغلات ۱۴۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است. به دلیل زیان‌دهی امکان ارزیابی طبق ضوابط سودآوری را نداشتیم و مبنا NAV بود.  

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.