تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
کد خبر : 16952

استقرار و تقویت ادارات تعزیرات حکومتی در تمام شهرستان‌های استان تهران

استقرار و تقویت ادارات تعزیرات حکومتی در تمام شهرستان‌های استان تهران

حشمت‌اله عسگری در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح روند استقرار و تقویت ادارات تعزیرات حکومتی در تمام شهرستان‌های استان تهران، گفت: از نیمه دوم اسفند ماه سال گذشته تا نیمه اول فروردین ماه سال جاری ۴۳۰ اکیپ فعال بازرسی متشکل از دستگاه‌های نظارتی و اجرایی وضعیت بازار استان را به صورت مستمر رصد کرده‌اند. وی

حشمت‌اله عسگری در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح روند استقرار و تقویت ادارات تعزیرات حکومتی در تمام شهرستان‌های استان تهران، گفت: از نیمه دوم اسفند ماه سال گذشته تا نیمه اول فروردین ماه سال جاری ۴۳۰ اکیپ فعال بازرسی متشکل از دستگاه‌های نظارتی و اجرایی وضعیت بازار استان را به صورت مستمر رصد کرده‌اند.

وی افزود: بی‌تردید بازرسی و نظارت اثر بسیار زیادی در جلوگیری از التهاب بازار دارد؛ لذا ضرورت دارد به صورت جدی این مهم در دستور کار باشد. برهمین اساس تلاش خواهیم کرد با هوشمندسازی و استفاده از همه ابزارهای قانونی، خروجی بازدیدها از کارایی و اثربخشی بیشتری برخوردار شود؛ از سوی دیگر دستگاه‌های اجرایی دست‌اندرکار کمیته اقدام مشترک نیز باید هماهنگی‌های لازم بین دستگاهی برای رسیدن به اهداف تعیین شده را تقویت کنند تا نظارت موثر شکل گیرد.

وی ادامه داد: حساسیت‌های لازم در انتخاب بازرسین و همچنین دسترسی دستگاه‌های متولی به سامانه در دستور کار قرار گرفته است. از فرمانداران شهرستان‌های استان تهران نیز خواسته شده همکاری لازم را در مورد استقرار و تقویت ادارات تعزیرات حکومتی در شهرستان‌های فاقد این اداره به عمل آورده و اکیپ‌های گشت و نظارت را تقویت کنند. به این ترتیب امیدواریم در زمانی کوتاه شاهد استقرار و تقویت ادارات تعزیرات حکومتی در تمام شهرستان‌های استان تهران باشیم.

وی تاکید کرد: برگزاری همایش‌های دوره‌ای بازرسین در راستای تقویت همگرایی و انسجام بیشتر به همراه آموزش یک موضوع ضروری است که با جدیت دنبال خواهد شد. آسیب‌شناسی گشت‌های بازرسی با کمک خود بازرسین قطعا کارایی آنها را تقویت خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.