تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
کد خبر : 5232

استفاده از ظرفیت مرزها برای ارتقای معیشت مرزنشینان/تجهیزات پیشرفته‌ای در مرزها مستقر شده است

استفاده از ظرفیت مرزها برای ارتقای معیشت مرزنشینان/تجهیزات پیشرفته‌ای در مرزها مستقر شده است

به گزارش ایسنا سردار حسین اشتری در بازدید از پاسگاه مرزی خانیک گفت: امروز آمده ایم که از پاسگاه های مرزی بازدید و خداقوتی به مرزبانان غیور استان آذربایجان غربی داشته باشیم. وی با اشاره به حسن همجواری با کشورهای همسایه اظهارکرد: الحمدلله از لحاظ امنیتی در استان در وضعیت خوبی هستیم و در کل

به گزارش ایسنا سردار حسین اشتری در بازدید از پاسگاه مرزی خانیک گفت: امروز آمده ایم که از پاسگاه های مرزی بازدید و خداقوتی به مرزبانان غیور استان آذربایجان غربی داشته باشیم.

وی با اشاره به حسن همجواری با کشورهای همسایه اظهارکرد: الحمدلله از لحاظ امنیتی در استان در وضعیت خوبی هستیم و در کل کشور نیز از این بابت هیچ مشکلی نداریم.

فرمانده ناجا در ادامه با اشاره به استفاده از ظرفیت مرزها و به ویژه همکاری کشورهای همسایه در توسعه اقتصادی گفت: این ظرفیت ها باید باعث ارتقای معیشت مرزنشینان کشور باشد و ما هرچقد بتوانیم به کسانی که در زمینه تجارت قانونی فعالیت دارند، کمک می کنیم تا وضعیت خوبی داشته باشند.

اشتری روحیه ولایی و انقلابی مرزبانان را یک سرمایه مهم دانست و گفت: تجهیزات الکترونیک و اپتیکی خوبی در مرزها مستقر شده است و تلاشمان بر این است تا بروزرسانی شوند چرا که هوشمند سازی پلیس یکی از اولویت های مهم و اصلی ماست.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده ناجا در پایان خاطر نشان کرد: به لطف خداوند متعال تعامل و همدلی بسیارخوبی در بین نیروهای مسلح و شورای تامین استان در برقراری امنیت وجود دارد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.