تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
کد خبر : 32363

از گزینه سرمربیگری استقلال تا حضور در تیم ملی امید

از گزینه سرمربیگری استقلال تا حضور در تیم ملی امید

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی بازیکن سابق استقلال با پیشنهاد امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی امید معرفی شد. عنایتی ۴۶ ساله سابقه سرمربیگری در قشقایی و نفت مسجدسلیمان را دارد. وی سه فصل پیش با هوادار تهران از لیگ یک به سطح اول فوتبال ایران صعود کرد و یک فصل نیز با این

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی بازیکن سابق استقلال با پیشنهاد امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی امید معرفی شد.
عنایتی ۴۶ ساله سابقه سرمربیگری در قشقایی و نفت مسجدسلیمان را دارد. وی سه فصل پیش با هوادار تهران از لیگ یک به سطح اول فوتبال ایران صعود کرد و یک فصل نیز با این تیم در لیگ برتر حضور داشت.
سرمربی اسبق هوادار در رقابت‌های لیگ یک، در ۳۴ بازی با این تیم توانست ۱۷ برد کسب کند. تیم او در ۹ مسابقه به نتیجه تساوی رضایت داد و در ۸ دیدار نیز شکست خورد. هوادار تحت هدایت او ۴۲ گل در لیگ یک به ثمر رساند و عنوان برترین خط حمله را به نام خود ثبت کرد. هوادار توانست ۶۰ امتیاز در لیگ یک کسب کند.
وی در نخستین فصل حضورش با هوادار در لیگ برتر توانست در رتبه یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار بگیرد. آقای گل سابق استتقلال پس از نتایج خوب با هوادار پس از استعفای فرهاد مجیدی از سرمربیگری آبی پوشان نامزد حضور در این تیم شد اما با فشار هواداران استقلال در فضای مجازی وی از حضور در این تیم انصراف داد.
عنایتی فصل گذشته پس از جدایی ابراهیم اشکش از نفت مسجد سلیمان در چند بازی هدایت این تیم جنوبی را برعهده گرفت ولی در این تیم هم با توجه به مشکلات مالی نتوانست توفیقی به دست بیاورد.
عنایتی حالا با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی جدید تیم ملی امید ایران انتخاب شد.
تیم امید ایران خود را آماده حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا در بهار ۲۰۲۴ می‌کند که قرار است قرعه‌کشی مرحله مقدماتی آن روز پنج شنبه برگزار شود. ایران در سید دوم این مسابقات حضور دارد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.