تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
کد خبر : 1793

از چهار هفته اول لیگ، بازیکنی به تیم ملی فوتسال نمی‌آید!

از چهار هفته اول لیگ، بازیکنی به تیم ملی فوتسال نمی‌آید!

به گزارش ایسنا، فصل جدید لیگ برتر فوتسال آغاز شد و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته این بازی‌ها پس از برگزاری چهار هفته به دلیل اردوهای تیم ملی فوتسال تعطیل خواهد شد. کادرفنی تیم ملی فوتسال قصد دارد این بازی‌ها را زیر نظر بگیرد اما بر اساس اعلام ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال بعید

به گزارش ایسنا، فصل جدید لیگ برتر فوتسال آغاز شد و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته این بازی‌ها پس از برگزاری چهار هفته به دلیل اردوهای تیم ملی فوتسال تعطیل خواهد شد.

کادرفنی تیم ملی فوتسال قصد دارد این بازی‌ها را زیر نظر بگیرد اما بر اساس اعلام ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال بعید است بازیکن جدیدی در این چهار هفته به تیم ملی دعوت شود.

سیدمحمد ناظم الشریعه در این‌باره به ایسنا گفت: بازی‌ها را نگاه می‌کنیم و آمادگی ملی‌پوشان را رصد می‌کنیم. اکثر چهره‌های شاخص در تیم ملی حضور دارند یا قبلا دعوت شده و محک خوردند. اگر بازیکن جدیدی چشم ما را بگیرد او را زیر نظر خواهیم داشت و بعد از جام جهانی به تیم ملی دعوت می‌کنیم چون زمان کافی برای دعوت از بازیکن جدید و محک زدنش نداریم. بعد از جام جهانی مسابقات مقدماتی آسیا را داریم که فرصت کافی برای دعوت از بازیکنان جدید و محک زدن آن‌ها هست.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.