تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
کد خبر : 11383

از لباس تیم‌های ملی هندبال مردان و زنان رونمایی شد

از لباس تیم‌های ملی هندبال مردان و زنان رونمایی شد

به گزارش ایسنا، مراسم رونمایی از لباس تیم‌های ملی هندبال و معرفی ایرانسل به عنوان حامی مالی هندبال ایران امروز برگزار شد. در این مراسم علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، مریم یوسفی و هانیه کریمی عضو تیم ملی هندبال زنان و علی رحیمی و افشین صادقی اعضای تیم ملی هندبال مردان و تعدادی از مسئولان

به گزارش ایسنا، مراسم رونمایی از لباس تیم‌های ملی هندبال و معرفی ایرانسل به عنوان حامی مالی هندبال ایران امروز برگزار شد. در این مراسم علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، مریم یوسفی و هانیه کریمی عضو تیم ملی هندبال زنان و علی رحیمی و افشین صادقی اعضای تیم ملی هندبال مردان و تعدادی از مسئولان فدراسیون حضور داشتند.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در نشست خبری خود اظهار کرد: فصل جدیدی در تاریخ هندبال ما با همکاری حاملی جدید رقم خواهد خورد. در بحث اسپانسری دریچه جدیدی به روی ما باز خواهد شد. اگر تاریخ ورزشی کشور را نگاه کنیم اگر هندبال مشکلاتی در چند دوره نداشت جایگاه بهتری را امروز داشت. امروز هندبال زنان در بین همه رشته های توپی زنان به جهان راه پیدا کرد. ایران در تمام ادوار قهرمانی آسیا زنان این دوره چهارم شدیم.

رییس فدراسیون هندبال در ادامه گفت: تیم ملی مردان هم اتفاق های خوبی را در قهرمانی آسیا رقم خواهد زد. تیم ملی هندبال مردان هم امشب به اسپانیا می رود تا در تورنمنت چهارجانبه با حضور کشورهای ژاپن، اسپانیا، لهستان و ایران شرکت کنند. در هندبال آسیا جزو سه تیم اول آسیا و هشت تیم برتر جهان هستیم و امسال نیز قرار است به مسابقات اعزام و کسب سهمیه جهانی کنند. افق هندبال ما روز به روز روشن می‌شود.

وی افزود: با اتفاقی هم که امروز رخ می‌دهد افق روشن‌تری برای این رشته خواهیم داشت. ما نیازمند حامیان مالی هستیم و ورزش نیز باعث خوشنامی برندها خواهد شد. ورزش حداقل ۲۴ ساعت یا ۴۸ ساعت سبب شادی جامعه خواهد بود. باید به این‌ مجموعه تبریک بگوییم که در سال‌های اخیر در ورزش کشور پررنگ بوده و اکنون هم در آینده هندبال تاثیر خواهد داشت.

عباسی مدیر عامل شرکت ایرانسل نیز در مراسم رونمایی از لباس تیم‌های ملی گفت: مشارکت بین المللی در حوزه ارتباطات داریم. مخاطب اصلی ما نسل جوان و اغلب ورزشکاران هستند. ارتباط نسل جوان و ما تنگاتنگ بوده و می‌خواهیم در حد توان از حوزه هایی که این مخاطب تمایل دارد حمایت کنیم. ما در والیبال حامی بودیم. در فوتبال ارتباط بیشتری داشته ایم، همچنین حامی کشتی نیز بوده ایم. امروز هم خدا توفیق داده و امروز هم در خدمت جامعه هندبال هستیم. نسل جوان تمایل بیشتری به این رشته ها دارند. موفقیت‌های خوبی را اخیرا تیم ملی هندبال زنان بدست آورد که نوید بخش آینده خواهد بود. در آینده هم خبرهای خوبی از تیم مردان خواهیم شنید. به هر حال در رقابت مردان هم می‌خواهند خود را نشان دهند.

عباسی گفت: جایگاه هندبال می‌تواند در میان دیگر رشته ها در کشور بالاتر باشد، همچنین جایگاه در میان کشورهای دیگر باید بهتر باشد. ما هر جا برنامه ریزی و استمرار داشته ایم موفق شده ایم. در هندبال نیز این ظرفیت وجود دار. ما از امروز در کنار این رشته هستیم و هر چقدر که نیاز باشد کمک خواهیم کرد. امیدواریم که موفقیت‌های خوبی به ارمغان بیاورند و هر موفقیت در سطح ملی سبب افزایش رضایت مندی جامعه خواهد بود.

وی در پایان گفت: امیدوارم انتظاری که از هندبال وجود دارد با پیروزی، کار، تلاش و انگیزه ورزشکاران رضایت مندی در میان مردم ایجاد کنیم امیدواریم روز به روز باعث درخشش تیم‌های ملی این رشته باشیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.