تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
کد خبر : 28075

از دستور وزیر در مورد حدادی تا شائبه خرابی فتوفینیش در مسابقات داخل سالن 

از دستور وزیر در مورد حدادی تا شائبه خرابی فتوفینیش در مسابقات داخل سالن 

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور طی روزهای ۲۲ و ۲۳ دی در دو بخش زنان و مردان برگزار شد و در بخش زنان با قهرمانی پلیمر و در بخش مردان با قهرمانی ذوب‌آهن به پایان رسید. در پایان این مسابقات فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل‌نژاد در بخش زنان و حمیدرضا

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور طی روزهای ۲۲ و ۲۳ دی در دو بخش زنان و مردان برگزار شد و در بخش زنان با قهرمانی پلیمر و در بخش مردان با قهرمانی ذوب‌آهن به پایان رسید.
در پایان این مسابقات فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل‌نژاد در بخش زنان و حمیدرضا کیا در بخش مردان موفق شدند به رکوردهای تعیین شده توسط فدراسیون دوومیدانی برای قهرمانی آسیا دست پیدا کنند.
تیمور غیاثی پیشکسوت دوومیدانی در مورد رکوردهای ثبت شده در این مسابقات به ایسنا گفت: اولین مسابقه داخل سالن بود و یک ماه دیگر هم تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان اعزام می‌شود. فدراسیون ورودی‌هایی در نظر گرفته که برخی از ورزشکاران آن را ثبت کردند و بد نبود. رکوردها در برخی مواد خوب و امیدوار کننده بود.
او در ادامه افزود: از آنجایی که بازی‌های آسیایی سال آینده برگزار می‌شود، سختگیری شد تا ورزشکاران به خودشان بیایند و ورودی بیاورند چون کسانی که ورودی بیاورند شانس مدال در بازی‌های هانگژو را دارند.
غیاثی به حضور وزیر ورزش و جوانان در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور اشاره و بیان کرد: آقای سجادی روز اول مسابقات به سالن آمد و از رکوردها هم رضایت داشت. خودش دوومیدانی‌کار است و شرایط را می‌داند. در مورد بازی‌های آسیایی خیلی تاکید داشت. اگر کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش کمک کنند، شانس مدال داریم. بچه‌های ما در اردو هستند اما وقت کمی داریم به همین دلیل امیدوارم تمرینات خوبی را داشته باشند.
این پیشکسوت دوومیدانی به دستور وزیر ورزش برای رسیدگی به وضعیت احساس حدادی که از شرایط تمرینی و مربی خود انتقاد داشت، اشاره و بیان کرد: احسان خیلی امیدوار است، تمرینات خوبی دارد، آسیب دیدگی اش کاملا برطرف شده و شانس کسب پنجمین مدال طلا در بازیهای آسیایی را دارد. در واقع عزم کرده که پنجمین طلا را بگیرد. نقدی به آن صورت نداشت و می‌گفت کمک کنند چون وزیر هم از جنس دوومیدانی است. وزیر پنجشنبه در جریان مسابقات دستور داد کمک بشود تا وضعیت مربی و اعزام او در چند ماه آخر مانده تا بازی‌های آسیایی مشکلی نداشته باشد و مربی اش آقای مک ویلکینز حمایت مالی شود.
غیاثی در واکنش به اینکه شنیده شده در جریان مسابقات دوی ۶۰ متر زنان دستگاه فتوفینیش مشکل داشت و به همین دلیل دو نفر اول این مسابقه رکورد ورودی آسیا را کسب کردند، بیان کرد: بله دستگاه جابه‌جا شد. این دستگاه‌ نباید جابه‌جا شود چون الکترونیکی است و دچار مشکل می‌شود. البته فدراسیون دوومیدانی به کنفدراسیون دوومیدانی آسیا و آقای دهلان رییس این کنفدراسیون نامه زده است تا دستگاه فتوفینیش در اختیار ایران قرار بدهد چون میزبانی بازی‌های داخل سالن ۲۰۲۴ به ایران داده شده و باید کمک شود. احتمال دارد این مسابقات در لرستان برگزار شود چون سالن بسیار خوبی دارد.
او در پاسخ به این سوال که با توجه به ایراد دستگاه فتوفینیش تکلیف فصیحی و اسماعیل‌نژاد که در ۶۰ متر ورودی قهرمانی آسیا را به دست آوردند چه می‌شود، گفت: این ورزشکاران مجدد تست می‌شوند و اگر رکوردها را تکرار کنند و عملکرد خوبی داشته باشند حتما اعزام می‌شوند.  
به گزارش ایسنا، شهرام شهبازی مسئول کمیته مسابقات دوومیدانی در گفت‌وگو با ایسنا ایراد دستگاه فتوفینیش را رد کرد و گفت: خودم در سالن بودم و نظارت داشتم هیچ مشکلی نبود. رکورد ورزشکارانی که ورودی قهرمانی آسیا را هم کسب کردند، مشکلی ندارد و مورد تایید است.  
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.