تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 26226

از الان نمی‌توان گفت فولاد قهرمان لیگ برتر می‌شود

از الان نمی‌توان گفت فولاد قهرمان لیگ برتر می‌شود

محمدامین کجباف در گفت وگو با ایسنا در خصوص موفقیت تیم فولاد در هفته اول دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی، اظهار کرد: فولاد برای اولین بار است که با همت آقای گرشاسبی و آقای بنی تمیم در لیگ برتر کشتی فرنگی تیم داری می کند و انشاءالله به آنچه مدنظرشان است دست پیدا کنند

محمدامین کجباف در گفت وگو با ایسنا در خصوص موفقیت تیم فولاد در هفته اول دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی، اظهار کرد: فولاد برای اولین بار است که با همت آقای گرشاسبی و آقای بنی تمیم در لیگ برتر کشتی فرنگی تیم داری می کند و انشاءالله به آنچه مدنظرشان است دست پیدا کنند و این تیم داری تداوم داشته باشد.

وی بیان کرد: سطح مسابقات از نظر کمی و تعداد تیم ها خیلی چنگی به دل نمی زند اما از نظر کیفیت و حضور سرمایه های کشتی فرنگی که شاهد حضور بیش از 90 درصد آن ها در لیگ برتر کشور هستیم خوب است. در مجموع لیگ خوبی در حال برگزاری است و امیدوارم فولاد نتیجه خوبی کسب کند.

مدیر فنی تیم کشتی فرنگی فولاد خوزستان درباره پیش بینی اش از روی سکور فتن این تیم نیز گفت: نمی توان از الان گفت فولاد قهرمان می شود ولی تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم و انشاءالله بهترین نتیجه قهرمانی فولاد باشد.

وی در ارزیابی عملکرد این تیم در هفته اول، عنوان کرد: دو، سه مهره اصلی تیم مان مثل ایمان محمدی و پویا دادمرز به دلیل حضور در مسابقات جهانی در اختیار نداشتیم و به آنها استراحت دادیم و انشاءالله در دور بعد روی تشک خواهند رفت اما سایر ملی پوشان مثل حجت رضایی، پویا ناصرپور و سعید اسماعیلی مبارزه کردند که عملکرد خوبی هم داشتند.

کجباف در پاسخ به این سؤال که برگزاری لیگ چقدر می تواند از نظر درآمدی به کشتی گیران کمک کند؟ خاطرنشان کرد: کشتی گیران منبع درآمدی خاصی ندارند و از طرفی تمام وقت خود را صرف کشتی، تمرین و مسابقه می کنند که به نظر من برگزاری هر ساله لیگ از نظر مالی می تواند کمک حال کشتی گیران باشد. همچنین باید از اسپانسرهایی که حمایت می کنند تشکر کرد زیرا قراردادهایی که بسته می شود حداقل می تواند جبران جزیی از هزینه های کشتی گیران در طول سال باشد. البته جامعه کشتی هم باید به صورتی کار کند که اسپانسرها علاقه بیشتری برای ورود به این رشته پیدا کرده و بیشتر به کشتی گیران و خانواده کشتی کمک کنند.

به گزارش ایسنا دور برگشت گروه دوم مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی به صورت متمرکز دهم آذرماه در کرج برگزار می شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.