تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۳:۵۶
کد خبر : 2075

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شناسایی هویت عضو حزب‌الله لبنان و عامل حملات موشکی اخیر شد

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شناسایی هویت عضو حزب‌الله لبنان و  عامل حملات موشکی اخیر شد

به گزارش ایسنا، به نقل از النشره، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در توییتر نوشت: علی کجک فعال حزب‌الله لبنان کسی است که در کنار اعضای این گروه از مرزهای جنوبی لبنان به سمت اراضی اسرائیل دست به حملات موشکی زده است. ادرعی افزود: علی کجک عضو حزب‌الله کسی است که روز جمعه موشک‌ها

به گزارش ایسنا، به نقل از النشره، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در توییتر نوشت: علی کجک فعال حزب‌الله لبنان کسی است که در کنار اعضای این گروه از مرزهای جنوبی لبنان به سمت اراضی اسرائیل دست به حملات موشکی زده است.

ادرعی افزود: علی کجک عضو حزب‌الله کسی است که روز جمعه موشک‌ها را به مناطق باز در اسرائیل شلیک کرد و در شویا در نزدیکی مرزهای اسرائیل با لباسی غیرنظامی شناسایی شد.

او ادعا کرد: “خرابکاران حزب‌الله با لباس غیرنظامی قطعنامه‌های بین‌المللی که دولت لبنان به آنها پایبند است، نقض می‌کنند”.

این سخنگو مدعی شد: علی کجک موشک‌هایی را در نزدیکی روستای دروزی شلیک کرد که تا این روستا را وارد بازی کند و هدف آن وارد کردن دولت لبنان به درگیری‌هاست. این دلیل دیگر برای نقض حاکمیت لبنان و قطعنامه‌های بین‌المللی از جانب حزب‌الله لبنان است.

حزب‌الله لبنان درباره صحت اخبار درباره حملات موشکی اخیر گفته بود، حملات موشکی به اطراف مواضع اسرائیلی در مزارع شبعا در روز جمعه از مناطقی دور از مناطق مسکونی انجام شد تا امنیت شهروندان به خطر نیفتد.

در این بیانیه حزب‌الله آمده است: زمان بازگشت اعضای مقاومت از عملیات‌شان در حین عبور از منطقه شویا در شهرستان حاصیبا تعدادی از شهروندان جلوی آنها را گرفتند. این در حالی است که مقاومت اسلامی همچنان حفظ جان شهروندان را مدنظر قرار می‌دهد.

سید حسن نصرالله نیز واقعیت حادثه شویا را امری اهانت آمیز خواند که باید متهمان آن در مقابل دادگاه قرار بگیرند و محاکمه شوند.

اشاره سید حسن نصرالله به حمله ساکنان روستای دروزی نشین در جنوب لبنان به کامیون حامل آتشبارهای حزب‌الله لبنان در حین عبورش از شویا بود.

سید حسن نصرالله در سخنرانی روز شنبه خود درباره حملات اخیر به اراضی اشغالی گفت: هر عملیات هوایی از سوی اسرائیل با پاسخی قطعی روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.