تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 10813

ادامه روزه سکوت دکتر بسکتبال/ پاسخگو باشید نه طلبکار!

ادامه روزه سکوت دکتر بسکتبال/ پاسخگو باشید نه طلبکار!

به گزارش ایسنا، پس از پایان بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود که مهران شاهین‌طبع سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال ایران، پس از بازگشت به تهران با ملی‌پوشان بدون خداحافظی از اعضای تیم، فرودگاه امام را ترک کرده و دلیل کار خود را هم هیچ گاه مطرح نکرد. حرکتی که بعضا از کسانی که نسبت به

به گزارش ایسنا، پس از پایان بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود که مهران شاهین‌طبع سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال ایران، پس از بازگشت به تهران با ملی‌پوشان بدون خداحافظی از اعضای تیم، فرودگاه امام را ترک کرده و دلیل کار خود را هم هیچ گاه مطرح نکرد. حرکتی که بعضا از کسانی که نسبت به چیزی اعتراض دارند سر می‌زند تا اعتراض خود را نشان دهند.

البته بعدها مشخص شد که اوضاع تیم ملی در جریان اردوهای پیش از اعزام به المپیک و حتی در جریان بازی‌های المپیک نیز خوب نبوده و سرمربی تیم ملی با برخی بازیکان مشکلات شخصی داشته است. مسائلی که بعدها به صورت غیر رسمی در مورد آن‌ها صحبت‌هایی در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها هم مطرح شد.

با وجود این حواشی شاید خیلی‌ از هواداران بسکتبال فکر می‌کردند که فدراسیون در راستای شفاف سازی این مسائل، با برگزاری یک نشست خبری سرمربی تیم ملی را با اهالی رسانه روبه‌رو کند که این اتفاق هیچگاه رخ نداد. نشست خبری که حتی رامین طباطبایی نیز در گفت‌وگو با ایسنا وعده آن را داده بود.

حال که چند ماه از برگزاری بازی‌های المپیک می‌گذرد و شاهین‌طبع نیز به همراه شیمیدر قم در لیگ برتر فعال است، بسیار جای سوال دارد که چرا او در قامت سرمربی سابق تیم ملی سکوت کرده و از انجام وظیفه خود که پاسخگو بودن در قبال نتایج تیم در آن زمان است خودداری می‌کند.

سرمربی شیمیدر قم که حتی از صحبت درباره تیم باشگاهی‌اش نیز خوداری می‌کند، شاید این حق را داشته باشد که در سمت سرمربی یک تیم باشگاهی مصاحبه نکند، اما بهتر است این موضوع را در نظر بگیرد که تیم ملی برای عموم مردم و اهالی ورزش است. پس به عنوان یک فرد حرفه‌ای باید پاسخگوی سوالات و شبهات مختلف باشد.

مسلما داشتن روحیه نقد پذیری و برخورد حرفه‌ای با مسائل مختلف مانند کنار گذاشته شدن از یک سمت، یکی از فاکتورهای مهم ورزش در جهان است که به نظر هنوز در ورزش ایران جا نیافتاده است. ضمن اینکه فدراسیون بسکتبال نیز باید در نظر داشته باشد که فرار رو به جلو در مورد مسائل مختلف مانند برگزار نکردن نشست خبری برای سرمربی سابق تیم ملی، رویه درستی برای جلوگیری از حواشی نیست و باید برای کنترل حواشی مدیریت درستی داشت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.