تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
کد خبر : 2184

اختصاص ۳۰‌ درصد از عوارض ارزش افزوده دریافتی از واحدهای تولیدی به تکمیل طرح‌های نیمه تمام 

اختصاص ۳۰‌ درصد از عوارض ارزش افزوده دریافتی از واحدهای تولیدی به تکمیل طرح‌های نیمه تمام 

محمدمهدی مفتح در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جلسه بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) کمیسیون برنامه و بودجه گفت: طرح اصلاح بند (ب) ماده (6) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه با حضور طراح و مسئولانی از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. وی اضافه کرد: براساس بخشی

محمدمهدی مفتح در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جلسه بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) کمیسیون برنامه و بودجه گفت: طرح اصلاح بند (ب) ماده (6) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه با حضور طراح و مسئولانی از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: براساس بخشی از این طرح 30 درصد از عوارض ارزش افزوده موضوع اجزای (1) و (2) دریافتی از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان‌ها برای تامین زیرساخت‌ها و ارائه خدمات آنها و تکمیل طرح‌های نیمه تمام شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، در اختیار شرکت شهرک های صنعتی استان قرار می‌گیرد.

مفتح ادامه داد: همچنین پنج درصد از مبلغ موضوع سهم سی درصد شهرک‌های استان جهت ارائه خدمات مربوطه در همان شهرک ها در اختیار شرکت‌های خدماتی موضوع قانون نحوه واگذاری، مالکیت و اداره امور شهرک‌های صنعتی قرار می‌گیرد. 

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یادآور شد: بعد از بحث و بررسی در این نشست مقرر شد کمیته‌ای با حضور اعضای کمیسیون‌های اقتصادی و برنامه و بودجه برای انجام کار کارشناسی و اصلاحات لازم تشکیل شود تا بعد از اقدامات لازم، طرح اصلاح بند (ب) ماده ۶ قانون برنامه پنجساله ششم توسعه به صحن علنی ارائه شود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.