تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۴:۴۴
کد خبر : 20531

احتمال ادامه همکاری با چیریچ تا بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲

احتمال ادامه همکاری با چیریچ تا بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲

به گزارش ایسنا، الکساندر چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلو روز گذشته به ایران آمد و بعد از جلسه با رییس فدراسیون، قرار است از امروز اردوی تیم ملی با حضور او آغاز شود. قرارداد چیریچ با فدراسیون ایران تا پایان بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ بود که آن مسابقات لغو شد. حال قرار است چیریچ تا پایان

به گزارش ایسنا، الکساندر چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلو روز گذشته به ایران آمد و بعد از جلسه با رییس فدراسیون، قرار است از امروز اردوی تیم ملی با حضور او آغاز شود.

قرارداد چیریچ با فدراسیون ایران تا پایان بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ بود که آن مسابقات لغو شد. حال قرار است چیریچ تا پایان زمان قراردادش به تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا کمک کند. البته رضوانی رییس فدراسیون می‌گوید ممکن است با این مربی تا پایان بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ که به مهر ۱۴۰۲ موکول شده است، ادامه همکاری داشته باشند.

تاریخ برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا هنوز مشخص نیست و احتمالا تا پایان تابستان این مسابقات به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد.

محسن رضوانی در مورد حضور چیریچ در ایران به ایسنا، گفت: چیریچ به ایران آمده و تا پایان قهرمانی آسیا با او قرارداد بسته‌ایم. در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم از حضور او تا بازی‌های آسیایی استفاده کنیم. البته این همکاری به گونه‌ای دیگر خواهد بود نه به صورت دائما حضوری.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.