تاریخ انتشار : شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
کد خبر : 32637

احتمال ادامه تغییرات مدیریتی در آلومینیوم اراک/ کار سخت مدیران برای تمدید قرارداد با ۸ بازیکن

احتمال ادامه تغییرات مدیریتی در آلومینیوم اراک/ کار سخت مدیران برای تمدید قرارداد با ۸ بازیکن

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در فصل گذشته با قرارگرفتن در رده هشتم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر به کار خود پایان داد. چند روز قبل بود که تغییراتی در هیات مدیره این باشگاه صورت گرفت و نفراتی مثل محمد رجائیان، حمید محرابی و محمد خزایی از هیات مدیره این باشگاه جدا

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در فصل گذشته با قرارگرفتن در رده هشتم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر به کار خود پایان داد. چند روز قبل بود که تغییراتی در هیات مدیره این باشگاه صورت گرفت و نفراتی مثل محمد رجائیان، حمید محرابی و محمد خزایی از هیات مدیره این باشگاه جدا شدند.
از سوی دیگر محمد رجاییان در این نشست در سمت مدیرعاملی این باشگاه ابقا شد اما برکناری وی از هیات مدیره نشان می‌دهد که جای پای او در مدیریت این باشگاه چندان سفت نیست و ممکن است دوباره تغییراتی در راس مدیریت این باشگاه انجام شود.
طبق پیگیری‌های صورت گرفته، باشگاه آلومینیوم اراک تا پایان فصل ۷۰ درصد مطالبات اعضای این تیم را پرداخت کرده و هنوز ۳۰ درصد دیگر از مطالبات کادر فنی و بازیکنان این تیم باقی مانده است و همین مساله باعث شده بازیکنان فصل گذشته این تیم قرارداد خود را با این باشگاه تمدید نکنند.
قرارداد نفراتی چون حسین پورحمیدی – که بازیکن تراکتور محسوب می‌شود – وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، محمود قائدرحمتی، سید احسان حسینی، مهران موسوی، امیرمحمد هوشمند و اسماعیل شریفات به پایان رسیده و این باشگاه تا امروز با هیچکدام از این نفرات برای فصل آینده به توافق نرسیده است. 
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.