تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
کد خبر : 21738

اجرای «چشم‌های تیله‌ای» در پردیس تئاتر شهرزاد

اجرای «چشم‌های تیله‌ای» در پردیس تئاتر شهرزاد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایش، «چشم‌های تیله‌ای» به نویسندگی و کارگردانی امیر شفیعی و تهیه‌کنندگی وحید مینا از ۱۶ شهریور تا ۱۸ مهر ساعت ۱۹ در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود. «چشم های تیله‌ای» با بازی سپیده کردیان به صورت مونولوگ اجرا می‌شود و در

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایش، «چشم‌های تیله‌ای» به نویسندگی و کارگردانی امیر شفیعی و تهیه‌کنندگی وحید مینا از ۱۶ شهریور تا ۱۸ مهر ساعت ۱۹ در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.
«چشم های تیله‌ای» با بازی سپیده کردیان به صورت مونولوگ اجرا می‌شود و در توضیحاتش آمده است: «کدوم ما وقتی اون نور رو دیدیم و گریه کردیم، می دونستیم چه چیزی قراره برامون اتفاق بیفته؟ فکر کردین چرا باید گریه می کردیم؟ حالا بنشینید کنار کابوس‌ها و رویاهای یه دختر چهار ساله تا اکنون … شاید هم همراه اون خواب ببینید … خواب یک نوزاد که مادرش سر زا میره تا با ستاره ها سوسو بزنه توی نیستی …»
امیر شفیعی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری پیش از این تجربه حضور در نمایش‌های «اخککندو» و «حساب پرداخت نمیشه» به عنوان دراماتورژ، نمایش «تملیخا» به عنوان مشاور کارگردان و نمایش «مردگی، بدون زندگی» به عنوان نویسنده و مشاور کارگردان را داشته است و این بار اولین تجربه کارگردانی اجرای عموم خود را از سر می‌گذراند.
دیگر عوامل این نمایش عبارتند از مشاور کارگردان: بابک پرهام، دستیار کارگردان: رضا طاهری، منشی صحنه: مبینا سرلک، طراح صحنه و لباس: فیروزه قاسم پور، طراح نور: علیرضا شاه حسینی، طراح پوستر و بروشور: هدی اساسی، موسیقی: میرامیر میری، مدیر تولید: سعید سپیدنامه، مدیر صحنه: علی فراهانی، ساخت تیزر: مهدی خان احمدی، گوینده تیزر: میلاد محمدی، روابط عمومی: گروه رعنا (روابط عمومی نمایش ایران)، مشاور رسانه: مطهره کشاورز محمدیان، عکاس: علیرضا آل داوود، گریم: فاطیما محمدی، ساخت دکور: استودیو ساخت دکور لوتکا، مجری طرح: موسسه فرهنگی و هنری بهار امید.
«چشم‌های تیله‌ای» تا ۱۸ مهر روی صحنه می رود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.