تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
کد خبر : 18314

اتحادیه جهانی کشتی: بردن گرایی برای کشتی گیر قزاق عادت شده است!

اتحادیه جهانی کشتی: بردن گرایی برای کشتی گیر قزاق عادت شده است!

به گزارش ایسنا، محمدرضا گرایی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک پس از قبول ۳ شکست مقابل شرماخانبت قزاق در رویدادهای مختلف سال ۲۰۱۸، دو روز پیش نیز برای چهارمین مرتبه برابر این کشتی گیر در تورنمنت تورلیخانوف قزاقستان شکست خورد. اتحادیه جهانی کشتی به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: شکست محمدرضا

به گزارش ایسنا، محمدرضا گرایی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک پس از قبول ۳ شکست مقابل شرماخانبت قزاق در رویدادهای مختلف سال ۲۰۱۸، دو روز پیش نیز برای چهارمین مرتبه برابر این کشتی گیر در تورنمنت تورلیخانوف قزاقستان شکست خورد.

اتحادیه جهانی کشتی به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: شکست محمدرضا گرایی شاید برای خیلی ها امکانپذیر نباشد اما نه برای شرماخانبت قزاق که به شکست دادن این قهرمان المپیک عادت کرده است!

شرماخانبت با کسب چهارمین پیروزی خود در چهار مبارزه در مقابل تماشاگران خودی در جام بولات تورلیخانوف در آلماتی، رکورد 100 درصدی پیروزی برابر گرایی را حفظ کرد.

شیرماخانبت پس از این پیروزی گفت: این چهارمین بار بود که مقابل گرایی کشتی گرفتم. ما همدیگر را به خوبی می شناسیم. با وجود اینکه او قهرمان المپیک است، این چهارمین بار بود که او را شکست دادم.

گرایی نیز علت این شکست را دوری ۸ ماهه از میادین کشتی دانست و گفت: مشتاقانه منتظر مبارزه با این کشتی گیر قزاق در مسابقات قهرمانی جهان هستم. با آمادگی نسبتا کم در این مسابقات شرکت کردم. حضور در این رویداد باعث شد بیشتر با نقاط ضعفم آشنا شوم تا بر روی آنها کار کنم. امیدوارم شرماخانبت در مسابقات قهرمانی جهان حاضر شود و در مرحله گروهی یا فینال با او مبارزه کنم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.