تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۵۰
کد خبر : 2575

ابتکار عمل “جبهه خلق برای آزادی فلسطین” برای خروج از بحران سیاسی

ابتکار عمل “جبهه خلق برای آزادی فلسطین” برای خروج از بحران سیاسی

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، جمیل مزهر، از رهبران جبهه خلق برای آزادی فلسطین طی جشنواره مردمی در غزه گفت: تشکیلات خودگردان فلسطین باید از توافق اسلو خارج شده و ارتباط با اسرائیل را متوقف کند و مردم ما را در داخل و خارج متحد کند. وی افزود: ما مجددا خواهان

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، جمیل مزهر، از رهبران جبهه خلق برای آزادی فلسطین طی جشنواره مردمی در غزه گفت: تشکیلات خودگردان فلسطین باید از توافق اسلو خارج شده و ارتباط با اسرائیل را متوقف کند و مردم ما را در داخل و خارج متحد کند.

وی افزود: ما مجددا خواهان اقدام ملی جدی هستیم که طی آن اصول وحدت را که ستون آن مشارکت ملی است، مستحکم کند. مذاکرات ملی نباید در گرو محاسبات و دستورکارهای مشخص باشد و باید سیاست انتظار و وضعیتی را که در آن هستیم کنار بگذاریم. من از دبیرکل‌های گروه‌های فلسطینی می‌خواهم نشست فوری را برگزار و با آن به عنوان چارچوب موقت و مرجع سیاسی تا زمان تشکیل شورای ملی جدید تعامل کنند تا دستورکارهای انتخابات فراگیر را مشخص کند.

وی بر لزوم تشکیل رهبری متحد برای رهبری مقاومت مردمی تأکید کرد که پایه و اساس تبدیل رژیم ساختگی اسرائیل به طرحی شکست خورده باشد که باید کنار برود.

این مسئول فلسطینی بر مخالفت با سیاست اشغالگری تأکید کرد و گفت: به رهبران دشمن می‌گوییم که غزه به رغم محاصره و گرسنگی باج گیری و سوء استفاده کردن را نمی‌پذیرد و تا زمان نابودی شما مقاومت خواهد کرد.

مزهر به تشکیلات خودگردان فلسطین نسبت به افتادن دوباره در دام تلاش‌های دشمن و دولت آمریکا برای بازگشت به مذاکرات بیهوده از طریق ارائه رشوه‌های اقتصادی در ازای سیطره اشغالگران بر خاک فلسطین هشدار داد.

وی گفت: بازگشت قدرت به آغوش تشکیلات خودگردان فلسطین بار سنگین سختی‌های سیاسی، امنیتی و اقتصادی را افزایش خواهد داد. ما باید با مفسدین و مراکز نفوذ و فساد که در تقویت استبداد و جرأت کردن برای قتل مخالفان و مبارزان و آزادی خواهان نقش داشته‌اند مقابله کنیم. پیام ما به مفسدین این است که آیا فکر نمی‌کنید؟ آیا عقل ندارید؟ نمی‌دانید کسی که به حقوق مردم تعدی می‌کند و خون مردم را می‌ریزد خدمت مجانی به اشغالگران می‌کند و عمر این رژیم سرطانی را افزایش می دهد. باید این روش ویرانگر از طری تغییر واقعی عقیده دستگاه‌های امنیتی که بر تضمین آزادی بیان و توقف تعدی به حقوق و آزادی‌ها متمرکز است، پایان یابد.

مزهر درباره بازسازی غزه گفت: ما تشکیلات خودگردان فلسطین را به بازسازی از طریق چارچوب ملی و ربط آن به عملیات توسعه فراگیر به دور از مداخله‌های خارجی دعوت می‌کنیم. رئیس تشکیلات باید به مسئولیت‌های خود در قبال غزه عمل کند چراکه بخشی اصیل از وطن ماست.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.