تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
کد خبر : 11476

ابتلای ۳ هم‌تیمی ملی‌پوش والیبال ایران به کرونا در ترکیه

ابتلای ۳ هم‌تیمی ملی‌پوش والیبال ایران به کرونا در ترکیه

به گزارش ایسنا، تیم والیبال فنرباغچه که از حضور سید محمد موسوی ملی پوش والیبال ایران بهره می برد در اطلاعیه ای اعلام کرده که تست کرونای ۳ بازیکن این تیم مثبت شده است.   این باشگاه در اطلاعیه ای نوشت: با توجه به نتیجه آزمایش کووید-۱۹ که برای اهداف کنترلی برای تیم والیبال فنرباغچه انجام شد، آزمایش

به گزارش ایسنا، تیم والیبال فنرباغچه که از حضور سید محمد موسوی ملی پوش والیبال ایران بهره می برد در اطلاعیه ای اعلام کرده که تست کرونای ۳ بازیکن این تیم مثبت شده است.  

این باشگاه در اطلاعیه ای نوشت: با توجه به نتیجه آزمایش کووید-۱۹ که برای اهداف کنترلی برای تیم والیبال فنرباغچه انجام شد، آزمایش ۳ نفر از ورزشکاران مرد ما مثبت شده است.

باتوجه به تست مثبت کرونای ۳ بازیکن آنها به قرنطینه رفته و درمان بازیکنان آغاز شده است.

والیبال فنرباغچه برای ورزشکاران خود آرزوی سلامتی دارد و پس از مشخص شدن دقیق میزان ابتلا، اسامی بازیکنان کرونا مثبت به مردم معرفی خواهند شد.

ابتلای بازیکنان فنرباغچه به کرونا درحالی است که چندی پیش و در هفته نهم لیگ والیبال ترکیه تیم والیبال فنرباغچه با حضور ملی پوش والیبال ایران به مصاف قزل‌تپه اسپور رفت و موفق شد با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد.

سید محمد موسوی ملی‌پوش والیبال ایران که تنها در ست نخست این رقابت بازی کرد توانست یک امتیاز برای تیمش کسب کند.

موسوی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ پای راست نتوانست به بازی ادامه دهد و در همان امتیازات ابتدایی ست نخست تعویض شد. پس از انجام آزمایشات، شکستگی در استخوان پای راست این بازیکن مشاهده و برای همین باشگاه درمان را بر روی پای این بازیکن آغاز شد.

پس از دوری چندهفته ای و درمان، موسوی تمرینات خود را آغاز کرد و به جمع بازیکنان فنرباغچه ملحق شد.  سید محمد موسوی سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران در سال جاری تصمیم گرفت که در تیم فنرباغچه ترکیه توپ بزند. ملی پوش والیبال ایران در فصل گذشته برای تیم پیاچنزا در سوپر لیگ ایتالیا (سری آ) بازی می‌کرد و توانسته بود در این لیگ عملکرد درخشانی داشته باشد. این ملی پوش ایران در مجموع فصل ۲۰۲۰/۲۰۲۱ و بازی های پلی آف با میانگین ۰.۶۱ دفاع در هر ست توانسته بود در رده چهارم مشترک بهترین مدافعان لیگ ایتالیا قرار بگیرد.  

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.