تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
کد خبر : 13206

ائتلاف فتح عراق: انقلاب اسلامی ایران باعث ایجاد روحیه انقلابی در عراق شد

ائتلاف فتح عراق: انقلاب اسلامی ایران باعث ایجاد روحیه انقلابی در عراق شد

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری المعلومه، ائتلاف فتح عراق امروز (شنبه) در بیانیه ای ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد که این انقلاب تحول سیاسی و اجتماعی و فکری بزرگ در ملت های اسلامی و عربی ایجاد کرد.  در این بیانیه با اشاره به رهبری جریان انقلاب اسلامی ایران از نجف

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری المعلومه، ائتلاف فتح عراق امروز (شنبه) در بیانیه ای ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد که این انقلاب تحول سیاسی و اجتماعی و فکری بزرگ در ملت های اسلامی و عربی ایجاد کرد. 

در این بیانیه با اشاره به رهبری جریان انقلاب اسلامی ایران از نجف اشرف توسط امام خمینی(ره) آمده است که این انقلاب مردم عراق را آگاه کرد به ویژه اینکه روحیه انقلابی در عراق نیز ایجاد شد.

در این بیانیه آمده است: در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران روزهای آزادی، شهدا و تبلور آگاهی را به یاد می آوریم؛  روح حسینی که انقلاب را پیش می برد و خمینی حکیمی که با صدای اصیل محمدی خود انقلاب و میلیون ها انقلابی را رهبری می کرد. 
 

در بخشی از این بیانیه آمده است: در این انقلاب اخلاص برای آزادی متجلی شد و بازگشت مبارک امام خمینی از تبعید آغاز یک دوره اسلامی جدید بود، اسلام زندگی را به سوی جلو پیش می برد و شریعت اسلامی راه حل است. با روح الله الموسوی انقلاب های اسلامی در مکان های مختلفی جوشید و لرزه های این انقلاب اسلامی متمدن به سرائیل رسید و با ظهور امام خمینی به عنوان حامی ملت فلسطین و آزادی بخش مسجد الاقصی، جمله مناخیم بیگن مبنی بر اینکه « انقلاب ایران زلزله ای است که لرزه های آن به ما خواهد رسید» درسی سخت برای تل آویو خواهد ماند.
 

در بخشی از این بیانیه با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی ایران آمده است که از مهم ترین اهداف این انقلاب یاری محرومان و انقلابیون و جنبش های مقاومت در برابر مستکبران و سلطه گری استکباری است و امام خمینی موسس و رهبری بزرگ و امیدی بود که زمینه را برای تشکیل محور مقاومت و انسانیت و عدالت و آزادی ‌و مساوات اجتماعی ایجاد کرد.

ائتلاف فتح عراق در پایان بیانیه خود سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به مقام معظم رهبری، مقامات سیاسی و ملت ایران تبریک گفت و تاکید کرد که انقلاب اسلامی همچنان در روح انقلابیون و مجاهدان و آزادگان زنده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.