تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
کد خبر : 4632

ائتلاف ضد داعش تجهیزات نظامی جدید به پیشمرگ‌ها داد

ائتلاف ضد داعش تجهیزات نظامی جدید به پیشمرگ‌ها داد

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری شفق نیوز عراق، هوشمند حیدر، معاون رئیس ستاد کل نیروهای پیشمرگ در مراسم تحویل برخی تجهیزات و خودروهای نظامی از سوی ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا به این نیروها در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی اظهار کرد: تجهیزات اعطایی ائتلاف متشکل از خودروهای نظامی همانند هام وی و خودروهای

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری شفق نیوز عراق، هوشمند حیدر، معاون رئیس ستاد کل نیروهای پیشمرگ در مراسم تحویل برخی تجهیزات و خودروهای نظامی از سوی ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا به این نیروها در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی اظهار کرد: تجهیزات اعطایی ائتلاف متشکل از خودروهای نظامی همانند هام وی و خودروهای امدادرسان، تانکرهای آب و سوخت، بولدوزر و مینی بیل مکانیکی هستند.

حیدر اقدام ائتلاف ضد داعش در تجهیز نیروهای پیشمرگ به این تجهیزات را گامی مهم خواند و گفت: چنین کمک‌هایی توانمندی‌های نظامی و جنگی پیشمرگ‌ها را افزایش و توسعه خواهد داد.

این سخنگوی نظامی نیروهای پیشمرگ در ادامه از ائتلاف ضد داعش خواست به حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لجستیک خود از پیشمرگ‌ها ادامه دهند.

تاد بورس، از مشاوران ارشد ائتلاف ضد داعش در اقلیم کردستان عراق گفت: ما و نیروهای پیشمرگ یک هدف مشترک داریم و آن نابودی دشمن است و در آینده نیز به همکاری با یکدیگر در این چارچوب ادامه خواهیم داد.

او افزود: نیروهای ائتلاف ضد داعش به حمایت از نیروهای پیشمرگ برای نابودی داعش ادامه خواهند داد و امیدوارم این نیروها از کمک‌های نظامی ارائه شده استفاده کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.