تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
کد خبر : 27983

آمار جهانی کرونا؛ مرگ و میر روزانه کرونایی در آمریکا از ۴۰۰ تن گذشت

آمار جهانی کرونا؛ مرگ و میر روزانه کرونایی در آمریکا از ۴۰۰ تن گذشت

به گزارش ایسنا، همچنین بر اساس آمار رسمی ارائه شده در جدول جهانی “ورلداُمتر”، طی شبانه روز گذشته کرونا در جهان جان ۱۶۴۱ نفر را گرفته است همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰۱ هزار و ۹۳۴ ابتلای جدید جهانی نیز به ثبت رسیده است. آمارها در عین حال نشان می‌دهد که آمریکا با ثبت ۴۰۸

به گزارش ایسنا، همچنین بر اساس آمار رسمی ارائه شده در جدول جهانی “ورلداُمتر”، طی شبانه روز گذشته کرونا در جهان جان ۱۶۴۱ نفر را گرفته است همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰۱ هزار و ۹۳۴ ابتلای جدید جهانی نیز به ثبت رسیده است.
آمارها در عین حال نشان می‌دهد که آمریکا با ثبت ۴۰۸ فوتی طی شبانه روز گذشته بیشترین شمار مرگ‌های کووید را در جهان داشته است.
آمریکا همچنین با بیش از ۱۰۳ میلیون مبتلا و عبور از ۱.۱ میلیون قربانی همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با این بیماری قرار دارد.
در اروپا همچنین فرانسه با ثبت بیش از ۳۹ میلیون مبتلا تا این لحظه رکورددار ابتلا در بین کشورهای قاره سبز است و روسیه با گذشتن از آمار ۳۹۴ هزار قربانی، همچنان بالاترین رقم مرگ و میر کرونایی را در میان کشورهای اروپایی دارد.
بنابر جدول به‌روز شده در پایگاه اطلاع‌رسانی “ورلداُمتر”، شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در ۱۰ کشوری که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را تاکنون داشته‌اند تا ظهر امروز (پنجشنبه) به ترتیب به شرح زیر است:

#
نام کشور
مجموع مبتلایان
مجموع قربانیان

۱
ایالات متحده
۱۰۳,۳۰۸,۸۷۶
۱,۱۲۳,۴۶۶

۲
هند
۴۴,۶۸۱,۶۹۳
۵۳۰,۷۲۲

۳
فرانسه
۳۹,۴۲۸,۷۷۹
۱۶۳,۱۹۳

۴
آلمان
۳۷,۵۸۱,۵۷۰
۱۶۳,۴۲۵

۵
برزیل
۳۶,۵۸۲,۱۶۴
۶۹۵,۱۲۷

۶
ژاپن
۳۱,۰۳۲,۲۰۴
۶۱,۲۸۱

۷
کره جنوبی
۲۹,۶۹۸,۰۴۳
۳۲,۸۲۱

۸
ایتالیا
۲۵,۲۷۹,۶۸۲
۱۸۵,۴۱۷

۹
انگلیس
۲۴,۲۱۰,۱۳۱
۲۰۱,۰۲۸

۱۰
روسیه
۲۱,۸۴۱,۶۴۴
۳۹۴,۲۶۲

همچنین ایران با مجموع هفت میلیون و ۵۶۲ هزار و ۲۷۵ مورد ابتلا و ۱۴۴ هزار و ۷۲۰ مورد فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ در حال حاضر در رتبه هجدهم در جدول جهانی کرونا قرار دارد.
روند افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۲۹ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.