تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
کد خبر : 8239

آقای ویسی، بازیکن نگیر!

آقای ویسی، بازیکن نگیر!

عبدالمجید باقری نیا در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: من از دو سه هفته قبل از این که لیگ برتر شروع شود، کمی نگران وضعیت فولاد شدم که دلیل آن نیز مصاحبه های آقای ویسی و مبعلی بود که چرا این دوستان باتوجه به بسته بودن پنجره فولاد و جدایی چند بازیکن آن، در

عبدالمجید باقری نیا در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: من از دو سه هفته قبل از این که لیگ برتر شروع شود، کمی نگران وضعیت فولاد شدم که دلیل آن نیز مصاحبه های آقای ویسی و مبعلی بود که چرا این دوستان باتوجه به بسته بودن پنجره فولاد و جدایی چند بازیکن آن، در خصوص تیم به صورتی مصاحبه می کنند که انگار شرایط تیم عادی است.

وی بیان کرد: در زمان حضور آقای نکونام در فولاد و در دوره ای که پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته بود، سرمربی تیم در تمام دیدارها چه بازنده می شدند و چه با برد بیرون می آمدند، این گلایه را داشت که پنجره باشگاه بسته است و در سختی هستند و نتوانسته اند بازیکن بگیرند. نکونام همیشه هواداران را در این حالت نگه داشت که بدانید فولاد بر خلاف رقبایش یک تیم ضعیف شده است.

این پیشکسوت عنوان کرد: بعد از اتمام همکاری نکونام و باشگاه فولاد، چهار بازیکن تیم نیز جدا شدند و در ادامه فولاد همچنان به دلیل بسته بودن پنجره قادر به جذب بازیکن نبود اما بعد می بینیم که مربیان فعلی فولاد برای هواداران و مردم ایجاد توقع می کنند.

وی بیان کرد: البته یک مشکل فنی هم در تیم فولاد وجود دارد و متاسفانه مربیان جوان ما مشورت کردن بلد نیستند. فولاد دچار تغییر موقعیت و وضعیت شده است؛ یک گروه رفته اند و گروه دیگر جایگزین شده اند که خصوصیات رفتاری شان کاملا با هم متفاوت است و باید ببینیم بازیکنانی که اکنون نیز برای فولاد بازی می کنند، چطور خود را با شرایط جدید تطبیق داده اند. باید بررسی شود کارایی که بازیکنان در فصل قبل داشتند، اکنون هم دارند و اگر ندارند، دلیل آن چیست و باید این دلیل مهم پیدا شود. دلیل آن برای من مشخص است و امیدوارم برای ویسی هم مشخص باشد و بتواند راه چاره ای برای آن پیدا کند.

باقری نیا عنوان  کرد: مشکل فولاد حل شدنی است و سخت هم نیست. امیدوارم فولاد در ادامه نتایج خوبی بگیرد و این حق مردم است و نباید استرس به مردم وارد شود.

وی خطاب به ویسی، گفت: آقای ویسی در شرایطی که بازیکن خوبی بیرون نمانده است، بازیکن نگیر. بازیکنی که نمی تواند به فولاد کمک کند را جذب نکن زیرا با این کار فقط توقع ایجاد می کنی.

این پیشکسوت بیان کرد: همچنین توقع من از آقای گرشاسبی بیشتر از این بود که بعد از بازی به رختکن برود و تیم را جریمه کند. من مربی از مدیر باشگاهم انتظار دارم در زمان سختی به من کمک کند و زمانی که تیمم می برد که به او احتیاجی ندارم. ضمن این که دومین بازی لیگ است و این برخوردها درست نیست. رفتار گرشاسبی و عضو هیات مدیره نه اصولی بود و نه کمک دهنده. این رفتار فقط تیری در تاریکی بود.

وی درباره انتقادات نسبت به ویسی و گرشاسبی نیز گفت: این انتقادات ناراحت کننده است. من نمی دانم حد و اندازه را چه کسی برای یک مدیر جهت قرار گرفتن در یک پست تعیین می کند. گرشاسبی مدیری است که ۳۰ سال است در بالاترین سطح مدیریت کار کرده و مدیری کاربلد است. گرشاسبی در سطح بالای مدیریت قرار دارد اما آقایان باید بدانند وارد فضای جدیدی شده اند و نیاز به کار و صبر بیشتری است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.