تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۳:۳۴
کد خبر : 7675

«آقای دوربینی» فدراسیون فوتبال!

«آقای دوربینی» فدراسیون فوتبال!

به گزارش ایسنا، شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال از زمان حضور در این فدراسیون، هیچ زمانی را به صورت از پیش تعیین شده برای پاسخ به سوالات اهالی رسانه و ابهامات و مسائل غیرشفاف که تعدادشان هم کم نیست، اختصاص نداده است. وقتی عزیزی خادم در دهم اسفند با رای اعضای مجمع به

به گزارش ایسنا، شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال از زمان حضور در این فدراسیون، هیچ زمانی را به صورت از پیش تعیین شده برای پاسخ به سوالات اهالی رسانه و ابهامات و مسائل غیرشفاف که تعدادشان هم کم نیست، اختصاص نداده است.

وقتی عزیزی خادم در دهم اسفند با رای اعضای مجمع به ریاست فدراسیون دست یافت، بلافاصله راهی سالن کنفرانس شد تا در برنامه از پیش تعیین شده فدراسیون قبلی حاضر شود اما همراهانش خطاب به خبرنگاران حاضر در سالن اعلام کردند که رییس جدید به هیچ سوالی پاسخ نمی‌دهد و بعدا در فرصتی مناسب با برگزاری نشست خبری پاسخگوی افکار عمومی خواهد بود؛ اما این اتفاق هیچ گاه رنگ واقعیت به خود نگرفت.

از اسفند ۹۹ که شهاب‌الدین عزیزی خادم به صندلی ریاست فدراسیون تکیه زد، هیچ گاه نشست خبری و پاسخ به سوالات رسانه‌ها و مردم نداشته است اما در عوض تا جای ممکن راهی ساختمان «جام جم» شده و در حد مردی که سال‌ها قبل به «آقا دوربینی» معروف شده بود، مقابل دوربین‌های تلویزیونی قرار گرفته و در پاسخ هایی مبهم و غیر شفاف و غیرچالشی به برخی موضوعات مورد نظرش پرداخته است.

عزیزی خادم در ۷ ماه گذشته از ریاستش، فقط ۴ مرتبه به صورت حضوری و چند بار هم به صورت تلفنی در برنامه «فوتبال برتر» شبکه سوم سیما حاضر شده است. به این‌ها باید حضور او در برنامه‌های تلویزیونی «ورزش و مردم» و «شب های فوتبالی» و «شبکه خبر» هم اشاره کرد که روی هم رفته بیش از تعداد ماه‌های ریاست او بر فدراسیون فوتبال می‌شود.

اما علت این همه حضور در تلویزیون و پرهیز از نشست‌های خبری چیست؟ چرا عزیزی خادم هیچ تمایلی به حضور در برابر خبرنگاران و پاسخگویی مستقیم به سوالات آن‌ها ندارد و صرفا برنامه‌های تلویزیونی را انتخاب می‌کند؟ 

وقتی عزیزی خادم در اواخر اسفند ۹۹ در تمرین تیم ملی فوتبال حاضر شد، همراهانش از رییس دفتر تا مسوول روابط عمومی به خبرنگاران اعلام کردند که”او قصد دارد در ارتباط با تیم ملی صحبت کند و هیچ کس سوالی از رییس فدراسیون فوتبال نداشته باشد!”

نمونه این رفتار در نشست خبری بعد از پیروزی او در انتخابات و همین‌طور در ماه‌های گذشته هم تکرار شده و هیچ گاه برای چند دقیقه حاضر نشده به طور روشن و واضح درباره ابهامات مختلف در فدراسیون تحت ریاست خود صحبت کند.

مسائل مختلف در دوره ریاست عزیزی خادم و ظرف همین ماه‌های گذشته به وقوع پیوسته است. ابهامات مربوط به سیستم کمک داور ویدیویی، ممنوعیت حضور تماشاگران جلوی کره جنوبی، حواشی مربوط به نایب رییس بانوان فدراسیون، استفاده از بازنشسته‌ها، اجرا نشدن برخی مفاد اساسنامه، پرونده ویلموتس، شایعه ارتباط با جادوگران، حضور برخی چهره‌ها غیر موثر و تشریفاتی در سفرهای پرهزینه خارجی، هزینه بدون حساب و کتاب بودجه دولتی و … مسائلی هستند که او حاضر نیست درباره آن‌ها صحبت کند و همیشه از این مسائل دوری کرده است. اما در تلویزیون که همه چیز از قبل هماهنگ شده، به سوالات آنگونه که دوست دارد پاسخ دهد. تلویزیونی که با حذف برنامه ۹۰ از سوالات چالشی فوتبالی تهی شده است  

پنهان شدن رییس فدراسیون فوتبال پشت قاب تلویزیون و طفره رفتن از پاسخ‌گویی به سوالات خبرنگاران موضوعی است که بنظر برای طرفه رفتن از پاسخگویی به سوالات چالشی است و او تمایلی برای گفتن حقیقت‌ها ندارد. حقیقت‌هایی که شاید فدراسیون فوتبال تحت ریاست او را تکان دهد و شاید حقیقت برخی از مسائل غیرشفاف مشخص شود. شاید هم عزیزی خادم عاشق دیده شدن از طریق قاب جادویی است و همانند آقای دوربینی هر طور شده می خواهد محور تلویزیون و برنامه های ورزشی آن باشد. 

امید است رییس جوان فدراسیون فوتبال یکبار هم که شده برای رسانه های ورزشی ارزش قائل شده و با هماهنگی مشاوران جوانش – که همه هم رسانه ایی هستند – در یک نشست خبری به همه اما و اگرها و ابهامات موجود پاسخ دهد، چرا که ادامه این روند قطعا آسیب زا بوده و دودش به چشم «فدراسیون فوتبال» خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.