تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
کد خبر : 17552

آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۷۰ واحد مسکونی در استان قم

آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۷۰  واحد مسکونی در استان قم

به گزارش ایسنا، محمد صادقی بیان کرد: با توجه به تراکم جمعیت در کلان‌شهر قم و مهاجر پذیر بودن این شهر، سیاست توسعه زیرساخت‌های حوزه راه و مسکن در سایر شهرهای استان مانند کهک، دستجرد، جعفریه، قنوات و دیگر شهرها در دستور کار این اداره کل است. وی افزود: با اجرای این سیاست و تسهیل

به گزارش ایسنا، محمد صادقی بیان کرد: با توجه به تراکم جمعیت در کلان‌شهر قم و مهاجر پذیر بودن این شهر، سیاست توسعه زیرساخت‌های حوزه راه و مسکن در سایر شهرهای استان مانند کهک، دستجرد، جعفریه، قنوات و دیگر شهرها در دستور کار این اداره کل است.

وی افزود: با اجرای این سیاست و تسهیل سکونت و معیشت، شاهد توسعه و مهاجرت به این شهرها خواهیم بود که در ذیل ماموریت‌های این سازمان در حوزه ساخت راه‌ها و احداث واحدهای مسکونی، این اداره کل اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

صادقی توضیح داد: بر این اساس اراضی مورد نیاز و مطلوب و مناسب ساخت مسکن در شهرهای قنوات، دستجرد و کهک تامین و امروز با حضور استاندار قم، عملیات اجرایی ساخت ۱۷۰ واحد مسکونی آغاز شد.

وی در خصوص جزییات توزیع این واحدها توضیح داد: در شهر کهک یکصد واحد، در شهر قنوات ۶۰ واحد و در شهر جعفریه ۱۰ واحد، عملیات اجرایی ساخت آن. ها امروز شروع شد.

وی گفت: متقاضیان این ۱۷۰ واحد از میان ثبت نام کنندگان فاز یک، دو و شش خواهند بود که بعد از فرآیند پالایش و احراز شرایط چهارگانه، به این واحدها تخصیص داده می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم اظهار کرد: زمان تقریبی و حدودی ساخت این واحدها، سه ساله است که البته نحوه ساخت و ساز آن با کیفیت و با رعایت استانداردها و ضوابط ساخت و معماری خواهد بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم مسئولیت ساخت این واحدها را برعهده دارد.

 انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.