تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
کد خبر : 22500

آغاز سی‌وپنجمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه سواری ایران-آذربایجان

آغاز سی‌وپنجمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه سواری ایران-آذربایجان

به گزارش ایسنا، تیم‌های ترنگانو مالزی، پروتاچ آفریقای جنوبی، بایک‌آید آلمان، روجای اندونزی، سیدی‌آلی مراکش، تی‌سی‌سی تایلند، تارتلتو ایزورکس بلژیک و تیم ملی عراق ۱۰ تیم خارجی و تیم ملی ایران، دانشگاه آزاد تبریز و آرویج شرق تیم‌های داخلی حاضر در تور هستند. تیم دانشگاه آزاد تبریز با ترکیب علی لبیب، محمد گنج‌خانلو، امیر کلاهدوز،

به گزارش ایسنا، تیم‌های ترنگانو مالزی، پروتاچ آفریقای جنوبی، بایک‌آید آلمان، روجای اندونزی، سیدی‌آلی مراکش، تی‌سی‌سی تایلند، تارتلتو ایزورکس بلژیک و تیم ملی عراق ۱۰ تیم خارجی و تیم ملی ایران، دانشگاه آزاد تبریز و آرویج شرق تیم‌های داخلی حاضر در تور هستند.
تیم دانشگاه آزاد تبریز با ترکیب علی لبیب، محمد گنج‌خانلو، امیر کلاهدوز، بهنام آرین، علی‌اصغر موسی‌زاده و خلیل خورشید در این تور شرکت می‌کند.
تیم آرویج شرق مازندران نیز با ترکیب سعید صفرزاده، مرتضی رضوانی، حسین سیف‌الهی، بهنام خسروشاهی، مهدی روزبهانی و میثم رضایی در تور سی‌وپنجم شرکت می‌کند.
این تور پنج مرحله‌ای با مسافت کل ۷۶۴ کیلومتر در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار شده و مرحله‌ نخست آن با مسافت ۱۵۰ کیلومتر، صبح امروز پنجشنبه هفتم مهرماه از محل پارک ائل گلی تبریز به طرف ارومیه استارت خورد و دوچرخه سواران بعد از اتمام این دور به تبریز بازگشته و دور دوم را به مسافت ۱۴۸ کیلومتر از ائل گلی تبریز به منطقه آزاد ارس طی می‌کنند.
هم‌چنین مرحله سوم این تور به مسافت ۱۸۷ کیلومتر از منطقه آزاد ارس به سمت کلیبر بوده و سپس دوچرخه سواران به سرعین انتقال می‌یابند. مرحله چهارم هم با مسافت ۱۹۸ کیلومتر از سرعین به طرف تبریز خواهد بود. در مرحله پنجم، دوچرخه سواران داخل شهر تبریز، ۱۰ دور میدان فهمیده را به مسافت ۸۰ کیلومتر طی می‌کنند.
گفتنی است؛ در پایان هر مرحله همراه با اهدای جوایز نفرات برتر، چهار پیراهن طلایی (نفر اولی که با کمترین زمان به خط پایان رسیده)، سفید(جوان ‌ترین رکابزنی که به خط پایان رسیده و زیر ۲۵ سال است)، سبز(برنده امتیازی) و قرمز با نقاط سفید(نفر اولی که زودتر از همه مسیر سخت کوهستان را به پایان رسانده) اهدا خواهد شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.