تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
کد خبر : 11599

آغاز رزمایش زمینی، دریایی و هوایی امارات

آغاز رزمایش زمینی، دریایی و هوایی امارات

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، صالح محمد بن مجرن العامری، فرمانده عملیات مشترک امارات خاطرنشان کرد، این رزمایش تا تاریخ ۱۴ ژانویه (۲۴ دی ماه) ادامه خواهد داشت. وی افزود: این تمرینات، بیانگر این واقعیت است که نیروهای اماراتی در توانمندی‌های زمینی، دریایی و هوایی به منظور حفاظت از

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، صالح محمد بن مجرن العامری، فرمانده عملیات مشترک امارات خاطرنشان کرد، این رزمایش تا تاریخ ۱۴ ژانویه (۲۴ دی ماه) ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این تمرینات، بیانگر این واقعیت است که نیروهای اماراتی در توانمندی‌های زمینی، دریایی و هوایی به منظور حفاظت از توانایی‌ها و دستاوردهای وطن در فضاهای مختلف عملیاتی به سطح پیشرفته‌ای رسیده‌اند.

وی در ادامه افزود: ما به دستاوردهای خود در زمینه نظامی در طول پنجاه سال پیش در زمان صلح و جنگ افتخار می‌کنیم و ما بر توانمندی‌های نظامی‌مان که به لطف توجه و قدردانی جهانیان و همچنین دستورالعمل‌ها و پیگیری‌های قاطع فرماندهی با درایت به دست آمده، حساب باز کرده‌ایم و بر آنها تکیه داریم.

این رزمایش در چارچوب طرح آموزشی و آماده‌سازی برای بالا بردن سطح آمادگی یگان‌های نیروهای مسلح برای دفاع از مرزهای زمینی، دریایی و هوایی امارات از هرگونه اخطار یا چالش‌های آتی در هر شرایط و هر زمان برگزار شده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.