تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
کد خبر : 25854

آغاز ثبت نام انتخابات جودو در سکوت خبری فدراسیون!

آغاز ثبت نام انتخابات جودو در سکوت خبری فدراسیون!

به گزارش ایسنا، مهلت ۴ ساله آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو روز ۲۷ اسفند سال جاری به پایان می‌رسد و انتخابات این فدراسیون برای معرفی رییس جدید فدراسیون جودو برگزار خواهد شد. اما در شرایطی که ثبت نام از افراد واجد شرایط برای حضور در انتخابات این فدراسیون از روز شنبه و به مدت ۱۰

به گزارش ایسنا، مهلت ۴ ساله آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو روز ۲۷ اسفند سال جاری به پایان می‌رسد و انتخابات این فدراسیون برای معرفی رییس جدید فدراسیون جودو برگزار خواهد شد.
اما در شرایطی که ثبت نام از افراد واجد شرایط برای حضور در انتخابات این فدراسیون از روز شنبه و به مدت ۱۰ روز کاری آغاز شده است، مسئولان فدراسیون در اقدامی عجیب از انتشار خبر آن بر روی سایت فدراسیون خودداری کرده اند.
این اقدام در حالیست که همواره فدراسیون‌ها موظف به انتشار اخبار مربوط به آغاز ثبت نام از کاندیداها هستند تا افراد واجد شرایط با اطلاع از آن با حضور در فدراسیون برای حضور در انتخابات ثبت نام کنند.
به عنوان مثال ثبت‌نام انتخابات فدراسیون کاراته نیز از روز شنبه آغاز شد و فدراسیون پیش از آن این خبر را بر روی سایت خود منتشر کرد.
همچنین طی روزهای آتی قرار است تاریخ انتخابات فدراسیون‌ بدمینتون و تاریخ ثبت نام نامزدهای انتخابات فدراسیون شطرنج اعلام شود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.