تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
کد خبر : 18055

آغاز آخرین مرحله مانور “ارابه‌های آتش” در قبرس

آغاز آخرین مرحله مانور “ارابه‌های آتش” در قبرس

به گزارش ایسنا، شبکه العربیه اعلام کرد که صدها تن از سربازان ارتش رژیم صهیونیستی به منظور مشارکت در مانور مشترک با ارتش قبرس به این کشور سفر کرده‌اند. این مانور بخشی از مانور موسوم به “ارابه‌های آتش” است که اواسط ماه گذشته در اراضی اشغالی آغاز شد و قرار است که سوم ژوئن در

به گزارش ایسنا، شبکه العربیه اعلام کرد که صدها تن از سربازان ارتش رژیم صهیونیستی به منظور مشارکت در مانور مشترک با ارتش قبرس به این کشور سفر کرده‌اند.

این مانور بخشی از مانور موسوم به “ارابه‌های آتش” است که اواسط ماه گذشته در اراضی اشغالی آغاز شد و قرار است که سوم ژوئن در قبرس به کار خود خاتمه دهد.

 همزمان با آغاز این مانور رسانه‌های عبری زبان از برگزاری بخشی از آن در قبرس خبر داده بودند.

ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد؛ هدف از این تمرینات که به طور مشترک با ارتش قبرس انجام می شود، افزایش سطح آمادگی و کارایی نیروها در ماموریت‌های عملیاتی در عمق خاک دشمن است.

طبق بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی، سربازان و نیروهای ذخیره از لشکر “چتربازان ۹۸” ، به همراه سایر یگان‌های نیروی هوایی و نیروهای ویژه دیگر در تمرینات در قبرس شرکت می‌کنند.

در این بیانیه همچنین آمده است، شبیه سازی انتقال مجروحان با بالگرد از دیگر برنامه‌های این مانور است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد که این رزمایش در مناطق مختلف از جمله مناطق شهری و روستایی در مناطق کوهستانی مشابه مناطق لبنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.