تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 29940

آرزوی بانوی طلایی ایران چیست؟

آرزوی بانوی طلایی ایران چیست؟

هاشمیه متقیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه تیر و مهرماه سال آینده باید در رقابت‌های جهانی و آسیایی شرکت کنم و تمام هدفم ارتقاء رکورد در این دو میدان بزرگ به ویژه مسابقات جهانی است، رقابت‌های گرندپری برای من به صورتی که بود که می‌خواستم خودم را محک بزنم زیرا

هاشمیه متقیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه تیر و مهرماه سال آینده باید در رقابت‌های جهانی و آسیایی شرکت کنم و تمام هدفم ارتقاء رکورد در این دو میدان بزرگ به ویژه مسابقات جهانی است، رقابت‌های گرندپری برای من به صورتی که بود که می‌خواستم خودم را محک بزنم زیرا در اوج فشار تمرینات راهی این رقابت شدم.
وی ادامه داد: به هر حال با توجه به این که در پاراالمپیک توکیو به مدال طلا رسیده بودم، هدفم این بود که یک سال بعد از این مسابقات مجددا در یک میدان رقابتی قرار بگیرم و مجددا خودم را نشان دهم.
تنها بانوی طلایی کاروان دو و میدانی ایران درپاراالمپیک توکیو خاطرنشان کرد: البته سطح مسابقات گرندپری خوب بود و ۶۰۰ کشور در این رویداد شرکت کرده بودند اما داوری مسابقات از نظر من خوب نبود و حتی برخی از ورزشکاران نیز گله‌مند بودند. خیلی از ورزشکارانی که دراین رویداد شرکت کرده بودند در کشور خودشان بعد از چند سال کرونا مسابقه‌ای نداشتند اما من بعد از المپیک توکیو هم در مسابقات ایران و هم در جایزه بزرگ مراکش شرکت کرده بودم.

وی با تأکید بر اینکه من قصد داشتم خودم را در امارات محک بزنم و وعده ارتقاء رکورد برای مسابقات جهانی می‌دهم، گفت: من به خوبی می‌دانم که توقعات از من به عنوان تنها بانوی طلایی کاروان دو و میدانی ایران در توکیو بالا است و بر همین اساس تمام تلاشم را می‌کنم که با توان دوچندان تمرین کنم البته با توجه به اینکه همه نگاه‌ها به من است، استرس هم دارم و اگرچه در مسابقات قبلی یعنی مراکش ارتقاء رکورد داشتم اما می‌دانم همه نگاه‌ها اکنون به مسابقات جهانی است و من هم تمام تلاشم را می‌کنم که به درستی به انتظارات با کسب مدال طلا و ارتقاء رکورد پاسخ دهم.
متقیان بیان کرد: البته همین‌قدر که از من انتظار می‌رود که مدال‌های طلایم را تکرار کنم و ارتقاء رکورد داشته باشم، مسئولان نیز به من توجه دارند؛ از بعد از مسابقات پاراالمپیک توکیو در شرایط اردویی بسیار خوبی قرار گرفتم و همین باعث شد در مسابقات مراکش هم مدال طلایم را تکرار کنم و هم ارتقاء رکورد داشته باشم. در این مسیر رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان حمایت‌های بسیار خوبی از من داشتند و حضورم در مسابقات امارات حاصل تلاش این مسئولان جهت افزایش تجربه‌ام بود. خدا را شکر از نظر تجهیزات نیز در شرایط خوبی هستم و جا دارد از نگاه ویژه این مسئولان نسبت به خودم تشکر کنم و تمام تلاشم را می کنم پاسخ محبت مسئولان را بدهم.
وی گفت: آرزوی من در این مسیر است که رکورددار پرتاب نیزه بمانم و مدال طلای توکیو را در پارالمپیک پاریس تکرار کنم.
این ورزشکار خوزستانی در پایان عنوان کرد: جا دارد از آقای گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری، آقای محمدنیا مدیرعامل باشگاه ملی حفاری و خانم بیت‌حردان که در استان خوزستان نگاه ویژه‌ای به من داشته‌اند تشکر کنم و امیدوارم پیش این مسئولان روسفید باشم. همچنین از دکتر اسبقیان رئیس و آقای مسعود حمیدی دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان قدردانی ویژه‌ای دارم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.