تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
کد خبر : 16601

آذربایجان غربی جز امن ترین استانهای کشور است

آذربایجان غربی جز امن ترین استانهای کشور است

سردار سرتیپ حسین اشتری امروز ۸ اردیبهشت در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان افزود: آذربایجان غربی فرصتها و شرایط بسیار خوبی دارد و بواسطه جانفشانی های نیروهای انتظامی و مسلح، امنیتی پایدار در این استان برقرار است که امروزه این امنیت حاکم را مدیون شهدا،جانبازان و هدایتهای رهبری هستیم. وی لازمه و زیربنای

سردار سرتیپ حسین اشتری امروز ۸ اردیبهشت در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان افزود: آذربایجان غربی فرصتها و شرایط بسیار خوبی دارد و بواسطه جانفشانی های نیروهای انتظامی و مسلح، امنیتی پایدار در این استان برقرار است که امروزه این امنیت حاکم را مدیون شهدا،جانبازان و هدایتهای رهبری هستیم.

وی لازمه و زیربنای توسعه را امنیت دانست و گفت: اگر امنیت نباشد رشد، پیشرفت و توسعه اقتصادی را شاهد نخواهیم بود.

سردار اشتری گفت: نیروی انتظامی برای پاسداری از کشور ۱۳ هزار شهید، ۲۲ هزار جانباز و چند هزار آزاده تقدیم انقلاب کرده است که همچنان باب شهادت در این مسیر باز است.

فرمانده ناجا گفت: آذربایجان غربی از ظرفیتهای خوبی برخوردار است و موضوع انسداد مرزی در آذربایجان غربی از اولویتهای این استان است، که در این راستا باید برنامه ریزی جامعی صورت گیرد.

وی باابراز تاسف از افزایش برخی جرایم در کشور،افزود: خوشبختانه اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده خوبی در کشور در جهت کاهش جرایم انجام شده است که ضروری است این اقدامات پیشگیرانه افزایش یابد.

وی با بیان اینکه باید هزینه جرم را برای مجرمان افزایش داد، تاکید کرد: مجرمان بدانند امنیت و آرامش مردم خط قرمز ماست و هرکسی بخواهد حقوق مردم را تضییع و یا به حریم مردم تجاوز کند، با برخورد مقتدرانه مواجه خواهد شد. 

سردار اشتری بااشاره به اینکه یکی از رویکردهای انتظامی استفاده از نیروهای جوان، انقلابی، متدین و برجسته است،افزود: استفاده از آموزشهای حرفه ای و تکنولوژی روز بکارگیری نیروهای متخصص و از بین دلدادگان نظام در بدنه انتظامی کشور جز اولویتهاست. 

به گزارش ایسنا، در ادامه از زحمات سردار مسعود خرم نیا تقدیر و سردار رحیم جهانبخش به عنوان فرمانده انتظامی استان عارفه شد. 

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.