تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
کد خبر : 19557

آخرین وضعیت مصدومیت ستاره تیم ملی بسکتبال

آخرین وضعیت مصدومیت ستاره تیم ملی بسکتبال

به گزارش ایسنا، بهنام یخچالی ستاره و لژیونر تیم ملی بسکتبال ایران در بوندسلیگا آلمان، شب گذشته (دوشنبه) ۱۳ تیر ۱۴۰۱ در جریان دیدار تیم ملی مقابل سوریه مصدوم شد و از بازی بیرون رفت که باعث نگرانی هواداران شد. این در حالی است که ملی‌پوشان ایران حدودا دو هفته دیگر در مسابقات کاپ آسیا

به گزارش ایسنا، بهنام یخچالی ستاره و لژیونر تیم ملی بسکتبال ایران در بوندسلیگا آلمان، شب گذشته (دوشنبه) ۱۳ تیر ۱۴۰۱ در جریان دیدار تیم ملی مقابل سوریه مصدوم شد و از بازی بیرون رفت که باعث نگرانی هواداران شد.

این در حالی است که ملی‌پوشان ایران حدودا دو هفته دیگر در مسابقات کاپ آسیا ۲۰۲۲ اندونزی به میدان خواهند رفت.

حمیدرضا کلاسنگیانی سرپرست تیم ملی بسکتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت یخچالی گفت: مصدومیت او جزئی و از ناحیه آشیل پا است که خوشبختانه با یکی دو جلسه فیزیوتراپی مشکلی برای همراهی تیم در مسابقات کاپ آسیا نخواهد داشت.

او همچنین درباره زمان بازگشت تیم ملی به ایران نیز گفت: عصر سه‌شنبه وارد تهران خواهیم شد و پس از استراحت کافی، تمرینات را برای مسابقات آینده پیگیری خواهیم کرد.

بهنام یخچالی نیز درباره شرایط خود توضیح داد: دو سال قبل در آلمان یک مصدومیتی برای مچ پای من ایجاد شد که مجبور به خارج کردن یک استخوان از پایم شدیم. پس از آن جراحی، دامنه حرکتی پای من کمتر شد و در بازی با سوریه هم به دلیل خیس بودن زمین لیز خوردم و از همان ناحیه کمی احساس درد کردم. با این وجود جای نگرانی نیست و با کمک پزشک تیم ملی به مسابقات کاپ آسیا می‌رسم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.