تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
کد خبر : 27810

آخرین وضعیت جاده‌ها در پی بارش‌ برف و باران/ استقرار پلیس در ۱۱۱ گردنه

آخرین وضعیت جاده‌ها در پی بارش‌ برف و باران/ استقرار پلیس در ۱۱۱ گردنه

به گزارش ایسنا، سردار حسن مومنی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه با توجه به بارش‌های اخیری که داشته‌ایم، در حال حاضر وضعیت راه‌ها چگونه است و آیا باعث مسدود شدن راه‌های اصلی کشور شده است؟ گفت: انسداد راه را در این چند روز در معابر اصلی نداشته ایم و تردد در طول این

به گزارش ایسنا، سردار حسن مومنی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه با توجه به بارش‌های اخیری که داشته‌ایم، در حال حاضر وضعیت راه‌ها چگونه است و آیا باعث مسدود شدن راه‌های اصلی کشور شده است؟ گفت: انسداد راه را در این چند روز در معابر اصلی نداشته ایم و تردد در طول این معابر در حال انجام است.

وی افزود:  منتها رانندگان حتما دقت داشته باشند که باتوجه به بارندگی‌ها، سطح معابر لغزنده است و باید با احتیاط حرکت کنند تا مشکلی برای آنها به وجود نیاید.

رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه اکنون در آزادراه تهران – شمال شاهد بارش پراکنده برف و باران را شاهدیم گفت: همچنین در ارتفاعات محورهای  شمالی مه گرفتگی وجود دارد و لازم است احتیاط شود، زیرا در مه گرفتگی ها شاهد تصادف های چند وسیله ای و زنجیره ای هستیم. چون دید کم است، حتما باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا مشکلی به وجود نیاید.

مومنی افزود: در برخی محورهای تهران و کرمان هم بارش برف را در حال حاضر داریم، همچنین در هرمزگان و کرمانشاه بارش باران را در برخی معابر شاهد هستیم.

رئیس پلیس راه کشور درباره تمهیدات پلیس راهور برای خدمت‌رسانی به هموطنان در جاده ها نیز گفت: ما اکنون در طرح زمستانه هستیم و در ۱۱۱ گردنه برفی، همکاران ما ۲۴ ساعته حضور دارند و خدمات رسانی می‌کنند. درخواست می‌کنم مردم حتما زنجیرچرخ برای تردد در معابر کوهستانی به همراه داشته باشند و اگر جایی نیاز به بستن زنجیر چرخ باشد و خودرویی زنجیر به همراه نداشته باشد همکارانم از تردد آن خودروها جلوگیری می‌کنند.

وی در خاتمه توصیه‌هایی نیز به هموطنان داشت و گفت: در زمان بارندگی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها کمی خطرناک می‌شود، زیرا سرعت در بزرگراه‌ها  بالاست و می‌تواند تصادفات زنجیره‌ای را رقم بزند. لذا رانندگان حتما در این معابر سرعت مطمئنه را رعایت کنند. نکته دیگر اینکه از میان روزهای هفته، در روز جمعه شاهد بیشترین تصادفات هستیم؛ امروز هم جمعه است و درخواست می‌کنم هموطنان با احتیاط بیشتری رانندگی کنند تا شاهد تصادفات کمتری باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.