تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
کد خبر : 15981

آثار یودورا ولتی در رادیو نمایش بررسی می‌شود

آثار یودورا ولتی در رادیو نمایش بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، «هزار توی داستان» رادیو نمایش این هفته به تحلیل و بررسی آثار یودورا ولتی می‌پردازد. درتوضیحات تکمیلی این برنامه آمده است: در این برنامه هزارتوی داستان با هم به ایالت می سی سی پی آمریکا سفر خواهیم کرد و با یودورا ولتی آشنا می

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، «هزار توی داستان» رادیو نمایش این هفته به تحلیل و بررسی آثار یودورا ولتی می‌پردازد.

درتوضیحات تکمیلی این برنامه آمده است:

در این برنامه هزارتوی داستان با هم به ایالت می سی سی پی آمریکا سفر خواهیم کرد و با یودورا ولتی آشنا می شویم. نویسنده و عکاسی پر تلاش که آثارش و همچنین تدریسش در زمینه نویسندگی خلاق الهام بخش بسیاری از نویسندگان بعد از خودش شد. او هشت بار موفق به دریافت جایزه ا. هنری برای داستانهای کوتاهش شد و با رمان «دختر آقای خوشبین» جایزه پولیتزر را از آن خودش کرد. او همچنین موفق به دریافت مدال ملی ادبیات، مدال ملی هنر، دکترای افتخاری از کالج زنان ویرجینیا و همچنین دانشگاه ایلینویز و البته افتخارات بسیار دیگری شد.

در برنامه «هزارتوی داستان» که ساعت ۲۱ روز پنجشنبه بیست و پنجم فروردین پخش می شود، بهناز بستاندوست داستان «راه فرسوده» را روایت کرده و در بخش کارشناسی همراه با کیهان بهمنی به «تحلیل و بررسی» آثار ولتی خواهند پرداخت.

گویندگی زندگینامه نویسنده را رضا عمرانی روایت کرده و تهیه کنندگی آن برعهده ژاله محمدعلی است.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.