تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۴۸
کد خبر : 7994

آتش سوزی در کشتی کانتینری اسراییلی در سواحل کانادا

آتش سوزی در کشتی کانتینری اسراییلی در سواحل کانادا

به گزارش ایسنا به نقل از ‌اورشلیم پست، گارد ساحلی کانادا روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که 16 خدمه کشتی ام‌وی زیم کینگستون (که متعلق به یک شرکت حمل و نقل بین‌المللی اسراییلی است) تخلیه شده‌اند، در حالی که 5 نفر برای مقابله با آتش سوار این کشتی شده‌اند. شرکت حمل و نقل دانائوس،

به گزارش ایسنا به نقل از ‌اورشلیم پست، گارد ساحلی کانادا روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که 16 خدمه کشتی ام‌وی زیم کینگستون (که متعلق به یک شرکت حمل و نقل بین‌المللی اسراییلی است) تخلیه شده‌اند، در حالی که 5 نفر برای مقابله با آتش سوار این کشتی شده‌اند.

شرکت حمل و نقل دانائوس، شرکت مدیریت این کشتی کانتینری، روز یکشنبه در بیانیه‌ای گفت: «هیچ گونه خسارت جانی گزارش نشده است. به نظر می‌رسد آتش مهار شده و یک سازمان نجات و اطفاء حریق برای اطمینان از بازگشت ایمن خدمه ‌وارد عمل‌ شده‌اند.»

گارد ساحلی پیشتر گفته بود که در حال حاضر 10 کانتینر در حال سوختن است و آتش همچنان در حال گسترش است اما خود کشتی دچار آتش‌سوزی نشده است.

در همین حال گارد ساحلی کانادا اعلام کرد که با همتای آمریکایی خود در حال ردیابی 40 کانتینر است که در دریا سقوط کرده‌اند و گفت که آنها خطرات قابل توجهی برای دریانوردان ایجاد می‌کنند.

گارد ساحلی کانادا می‌گوید: به دریانوردان توصیه می‌شود که از منطقه دور بمانند. در حال حاضر هیچ خطری برای ایمنی افراد در ساحل وجود ندارد، با این حال وضعیت همچنان تحت نظارت است.

دیوید بودینوت، رئیس بنیاد کانادایی محیط زیستی سورفرایدر می‌گوید: این بسیار نگران کننده است. کشتی و کانتینرها بسیار نزدیک به ویکتوریا در ایالت بریتیش کلمبیا هستند و پیش بینی می‌شود که امشب طوفان بزرگی رخ دهد. ما نگران هستیم که یک فاجعه زیست محیطی دیگر رخ دهد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.