تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
کد خبر : 19906

آتش‌سوزی ۶ سوله در شهرک صنعتی شمس‌آباد

آتش‌سوزی ۶ سوله در شهرک صنعتی شمس‌آباد

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهارکرد: ساعت ۹:۰۳ روز جاری یک مورد حادثه آتش سوزی از سوی عوامل آتش‌نشانی مستقر در شهرک صنعتی شمس آباد به آتش‌نشانی تهران اطلاع داده شد و درخواست نیروی کمکی شد که در پی آن با موافقت معاونت عملیات سازمان ایستگاه شماره ۵٠ به همراه

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهارکرد: ساعت ۹:۰۳ روز جاری یک مورد حادثه آتش سوزی از سوی عوامل آتش‌نشانی مستقر در شهرک صنعتی شمس آباد به آتش‌نشانی تهران اطلاع داده شد و درخواست نیروی کمکی شد که در پی آن با موافقت معاونت عملیات سازمان ایستگاه شماره ۵٠ به همراه دو تانکر آب و تجهیزات اطفای حریق به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران با بیان اینکه این محدوده که در اتوبان قم واقع شده است خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران است اظهارکرد: آتش نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که شش باب سوله که جمعا بیش از ١٢ هزار متر وسعت داشتند دچار حریق شده‌اند. این سوله‌ها اغلب کاربری تولید و ساخت مبل داشتند. مبل‌هایی که عمدتا از مواد پلیمری در ساخت آنها استفاده شده و قابلیت اشتعال بالایی داشتند. سوله ها نیز مسقف و دارای سقف‌های شیروانی بوده و به یکدیگر متصل بودند.

ملکی با بیان اینکه این سوله‌ها کاملا شعله‌ور شده بودند، گفت: سقف دو سوله نیز کاملا تخریب شده بود و در این شرایط آتش نشانان تهرانی نیز وارد عملیات شدند و دو جهت عملیات خود برای مهار و اطفای حریق را آغاز کردند.

وی از مصدومیت دو تن در این حادثه نیز خبر داد و گفت: یک نفر از آتش‌نشانان تهران و نیز یک نفر دیگری که آن جا حضور داشت نیز دچار مصدومیت شدند که البته خوشبختانه شدت مصدومیت خیلی شدید نبود.

بیشتر بخوانید: فهرست خطرناک

ملکی درباره آخرین وضعیت حریق در این شهرک صنعتی گفت: مدتی است که شعله‌زنی اولیه انجام و آتش خاموش شده است، اما عملیات لکه گیری حریق ادامه دارد. با توجه به اینکه این محل در حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران نیست احتمالا تا ساعتی دیگر که بخشی از لکه گیری نیز انجام و کار سبک تر شود محل به آتش نشانی شهرک صنعتی شمس آباد تحویل داده می شود و آتش نشانان تهران به ایستگاه خود باز می‌گردند. علت این حادثه نیز از سوی عوامل آتش‌نشانی شمس‌آباد بررسی و اعلام خواهد شد.

آتش‌سوزی ۶ سوله در شهرک صنعتی شمس‌آباد

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.