تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
کد خبر : 28416

۵۹۰ هزار دلار جایزه اتحادیه جهانی برای کشتی‌گیران برتر

۵۹۰ هزار دلار جایزه اتحادیه جهانی برای کشتی‌گیران برتر

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی جوایز ویژه‌ نقدی را برای نفرات برتر ۴ رویداد سری رنکینگ در سال ۲۰۲۳ تعیین کرد. بر این اساس به نفرات طلایی هر رویداد سری رنکینگ که نخستین رویداد آن قرار است ۱۵ و ۱۶ بهمن در زاگرب کرواسی برگزار شود، ۱۵۰۰ فرانک سوییس، مدال آوران نقره ۷۵۰ فرانک

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی جوایز ویژه‌ نقدی را برای نفرات برتر ۴ رویداد سری رنکینگ در سال ۲۰۲۳ تعیین کرد.
بر این اساس به نفرات طلایی هر رویداد سری رنکینگ که نخستین رویداد آن قرار است ۱۵ و ۱۶ بهمن در زاگرب کرواسی برگزار شود، ۱۵۰۰ فرانک سوییس، مدال آوران نقره ۷۵۰ فرانک سوییس و به هر کدام از نفرات سوم مشترک ۵۰۰ فرانک سوییس پرداخت خواهد کرد. اتحادیه جهانی در مجموع مبلغ ۳۹۰ هزار فرانک سوییس برای کشتی‌گیران اول تا سوم در ۴ رویداد سری رنکینگ اختصاص داده است.
اتحادیه جهانی کشتی همچنین در پایان سال ۲۰۲۳ به ۳۰ کشتی‌گیر برتر سال(۱۰ وزن رشته آزاد، ۱۰ وزن رشته فرنگی و ۱۰ وزن کشتی زنان) در مجموع مبلغ ۱۵۰ هزار فرانک سوییس به عنوان جایزه پرداخت خواهد کرد که مجموع این جوایز ۵۴۰ هزار فرانک (حدود ۵۹۰ هزار دلار) می‌شود.
احتساب امتیازات برای معرفی کشتی‌گیر برتر سال ۲۰۲۳ بر اساس مجموع امتیازات رنکینگ کشتی‌گیران در مسابقات قهرمانی جهان بزرگسالان، مسابقات قهرمانی قاره ای و ۴ رویداد سری رنکینگ خواهد بود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.