تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
کد خبر : 3572

۲ پیام تسلیت برای درگذشت هنرمند نقاش و مجسمه‌ساز ایلامی

۲ پیام تسلیت برای درگذشت هنرمند نقاش و مجسمه‌ساز ایلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت بهمن نظری مجسمه ساز و طراح ایلامی را تسلیت گفت. سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی برای درگذشت بهمن نظری نوشته است: «بهمن نظری هنرمند خلاق و فعال در حوزه‌های مختلف هنری مجسمه سازی،

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت بهمن نظری مجسمه ساز و طراح ایلامی را تسلیت گفت.

سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی برای درگذشت بهمن نظری نوشته است:

«بهمن نظری هنرمند خلاق و فعال در حوزه‌های مختلف هنری مجسمه سازی، طراحی، نقاشی، کاریکاتور و انیمیشن فعالیت داشت و آثارش را متناسب با ایده‌های خود در چند رشته هنری ارائه می‌کرد. نمونه‌ای از هنرمندان توانمند استان است که از طبیعت و ظرفیت‌های استان ایلام نیز در آثارش بهره می‌گرفت و افتخارهای ملی و بین المللی کسب کرد.

درگذشت این هنرمند ارجمند را به خانواده عزیزش، جامعه فرهنگ و هنر بویژه استان ایلام تسلیت می گویم و برای زنده یاد نظری رحمت و مغفرت از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.»

هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی نیز ضمن ابراز همدردی با خانواده مرحوم، جامعه هنری و مردم شریف ایلام برای درگذشت بهمن نظری پیام تسلیتی صادر کرد.

در پیام مظفری آمده است:

«ضایعه درگذشت بهمن نظری هنرمند صاحب نام ایلامی را به خانواده محترم آن مرحوم، جامعه هنری، مردم اصیل ایلام و همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام تسلیت عرض می‌کنم. باشد که روح آن مرحوم قرین رحمت الهی گردد و برای بازماندگان از پروردگار متعال صبر جمیل خواستارم.

آثار ماندگار وی در ذهن همگان مانا و پایدار خواهد بود.»

بهمن نظری نقاش، مجسمه‌ساز، نویسنده، تهیه کننده و کارگردان، سرپرست انیماتورها، مسئول راس- کلین آپ در حوزه انیمیشن، فعالیت در شرکت آبنوس فیلم (بامداد)، مرکز توسعه انیمیشن ایران و طرف قرارداد با شرکت‌های والت دیزنی- برادران وارنر، بود. عضویت افتخاری آسیفا، برنده جایزه نقره‌ای خرس برلین، برنده سیمرغ بلورین فیلم فجر برای انیمیشن مسافران افق سال ۸۵، برنده چهارمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران برای تیزر تبلیغاتی تن ماهی ساحل سال ۸۳، رکوددار سریع‌ترین طراح کلیدی در کتاب گینس با ۱۵۴۳ فریم در روز و ده‌ها رتبه ملی، نمایشگاه نقاشی و مجسمه در سطح کشور از جمله آثار و افتخارات این هنرمند بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.