تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
کد خبر : 25750

۲۰ گروه امدادی در حال اطفاء حریق در شهرک صنعتی مبارکه

۲۰ گروه امدادی در حال اطفاء حریق در شهرک صنعتی مبارکه

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص آتش‌سوزی شهرک صنعتی مبارکه، اظهار کرد: حدود یک ساعته گذشته در شهرک صنعتی مبارکه  اصفهان که دارای ۴۰۰ واحد صنعتی است، آتش سوزی رخ داد که این حادثه مربوط به شرکت گوهرتاش برند روغن موتوسل است.   وی افزود: این شرکت که روغن ماشین‌های صنعتی تولید می‌کند،

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص آتش‌سوزی شهرک صنعتی مبارکه، اظهار کرد: حدود یک ساعته گذشته در شهرک صنعتی مبارکه  اصفهان که دارای ۴۰۰ واحد صنعتی است، آتش سوزی رخ داد که این حادثه مربوط به شرکت گوهرتاش برند روغن موتوسل است.  

وی افزود: این شرکت که روغن ماشین‌های صنعتی تولید می‌کند، به علت آسیب دیدگی مخازن هیدروکربن در محل دچار حریق شد که در حال حاضر اطفا حریق در حال انجام است.  

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۲۰ گروه عملیاتی و امدادی خنک‌سازی در مخازن اطراف در حال فعالیت هستند که آتش‌سوری به نقاط دیگر اصابت نکند. در اطراف محل حادثه مخازی هزار متر مکعبی وجود دارد که دارای هیدروکربن، روغن و تینر هستند. همچنین در حال حاضر تخلیه اضطراری در محل انجام شده و شخصا برای کنترل فعالیت‌ها در محل حادثه حضور دارم.

همچنین فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، از آخرین وضعیت حریق گسترده در شهرک صنعتی مبارکه خبرداد و اظهار کرد: ساعت ۱۰:۳۰ امروز (یکشنبه_۲۲ آبان ماه) مورد حریق در کارخانه ساخت مواد نفتی واقع در شهرک صنعتی مبارکه توسط آتش نشانی مبارکه به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شد که بلافاصله در چندین دستگاه اطفائیه سنگین به همراه افسران کشیک، معاون عملیات سازمان و مسئولین مربوطه به محل حریق اعزام شدند.

 وی خاطرنشان کرد: این حریق  بسیار گسترده و اطفا آن زمان‌بر است گزارش تکمیلی در خبر بعدی اعلام می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.