تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
کد خبر : 21951

۱۶ نوبت مراقبت بهداشتی از کودکان زیر ۵ سال

۱۶ نوبت مراقبت بهداشتی از کودکان زیر ۵ سال

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا صائینی افزود: با توجه به اهمیت سلامت کودکان در شکل دهی سلامت عمومی جامعه ۱۲ نوبت مراقبت برای همه کودکان زیر ۲ سال و ۱۶ نوبت مراقبت برای همه کودکان زیر ۵ سال ساکن در جمهوری اسلامی، اعم از ایرانی و غیر ایرانی تعریف شده است. وی ادامه داد: در

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا صائینی افزود: با توجه به اهمیت سلامت کودکان در شکل دهی سلامت عمومی جامعه ۱۲ نوبت مراقبت برای همه کودکان زیر ۲ سال و ۱۶ نوبت مراقبت برای همه کودکان زیر ۵ سال ساکن در جمهوری اسلامی، اعم از ایرانی و غیر ایرانی تعریف شده است.
وی ادامه داد: در این مراقبت‌ها بیش از ۲۲ خدمت بهداشتی مهم و کلیدی به صورت رایگان ارائه می‌شود. واکسیناسیون بر علیه بیماری‌های واگیردار یکی از مهمترین این خدمات است.
صائینی افزود: همکاران بهورز ما در مناطق روستایی و عشایری برای ارائه این بسته‌های خدمتی با ساکنان منطقه تحت پوشش خود در ارتباط هستند و خدمات را به صورت فعال ارائه می‌دهند.
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: از والدین ساکن در مناطق شهری کشور می‌خواهم ضمن مراجعه به موقع به پایگاه‌های سلامت شهری و یا مراکز خدمات جامع سلامت، با تلقیح به موقع واکسن‌ها سلامت فرزندان خود را تضمین کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.