تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
کد خبر : 7162

۱۲ نفر کاندیدای پست ریاست فدراسیون تیراندازی شدند/ دادگر هم ثبت نام کرد

۱۲ نفر کاندیدای پست ریاست فدراسیون تیراندازی شدند/ دادگر هم ثبت نام کرد

به گزارش ایسنا، نام نویسی انتخابات فدراسیون تیراندازی از ۶ مهر آغاز و امروز ۲۰ مهر به پایان رسید که در نهایت ۱۲ داوطلب برای تصدی ریاست این فدراسیون ثبت نام کردند. علی دادگر، ابراهیم برخورداری، داوود کرمی، کبری غیاثی، مرتضی قربانی، حسین زکی‌زاده، میر ابوطالبی، ابوالحسنی، حبیب مقصودی، محمدی دوست، رضا ملک محمدی و

به گزارش ایسنا، نام نویسی انتخابات فدراسیون تیراندازی از ۶ مهر آغاز و امروز ۲۰ مهر به پایان رسید که در نهایت ۱۲ داوطلب برای تصدی ریاست این فدراسیون ثبت نام کردند.

علی دادگر، ابراهیم برخورداری، داوود کرمی، کبری غیاثی، مرتضی قربانی، حسین زکی‌زاده، میر ابوطالبی، ابوالحسنی، حبیب مقصودی، محمدی دوست، رضا ملک محمدی و محمد سالارنیا برای احراز پست ریاست فدراسیون تیراندازی ثبت نام کرده‌اند.

مهلت ریاست علی دادگر در فدراسیون تیراندازی ۲۱ تیر به اتمام رسید و چند روز بعد وزارت ورزش و جوانان او را به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب کرد.

البته پیش از این ثبت نام از کاندیداهای این فدراسیون در موعد قانونی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) انجام شده بود و ۷ کاندیدا به نام‌های کمال پیمبری، کبری غیاثی، حبیب مقصودی، حسین زکی زاده، بهزاد ملکی، داوود کرمی و علی دادگر برای این پست ثبت نام کرده بودند که با ابلاغ اساسنامه جدید فدراسیون‌های ورزشی آن ثبت‌نام‌ها لغو شد.

اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده بعد مراحل قانونی و پس از بررسی توسط وزارت ورزش و جوانان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.