تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
کد خبر : 28158

یک سازمان بین‌المللی فعالیت‌ خود در افغانستان را «با حضور کارمندان زن» از سر می‌گیرد

یک سازمان بین‌المللی فعالیت‌ خود در افغانستان را «با حضور کارمندان زن» از سر می‌گیرد

به گزارش ایسنا، این سازمان گفته که این تصمیم در پی دریافت اطمینان لازم از سوی وزارت صحت عامه طالبان در مورد ادامه کار مصون و بدون محدودیت کارمندان زن گرفته شده است. دو روز پیش هم سازمان بین‌المللی “نجات” اعلام کرد که بخشی از فعالیت خود را با کارمندان زن، پس از آن که

به گزارش ایسنا، این سازمان گفته که این تصمیم در پی دریافت اطمینان لازم از سوی وزارت صحت عامه طالبان در مورد ادامه کار مصون و بدون محدودیت کارمندان زن گرفته شده است.
دو روز پیش هم سازمان بین‌المللی “نجات” اعلام کرد که بخشی از فعالیت خود را با کارمندان زن، پس از آن که مقامات طالبان به این نهاد تضمین دادند، دوباره شروع می‌کند.
صندوق نجات کودکان نیز برخی از فعالیت خود را در افغانستان از سر گرفته است.
این سازمان خیریه بین‌المللی که مقر آن در بریتانیا است در بیانیه‌ای اعلام کرده است که در برخی جاهایی که از طالبان اطمینان قابل اتکا مبنی بر بازگشت «کامل و امن کارکنان زن» دریافت کرده است، فعالیت‌های خود را از سر گرفته است.
پس از اعلام منع کار زنان در سازمان‌های غیردولتی داخلی و خارجی از سوی وزارت اقتصاد طالبان، بیشتر سازمان‌های امدادرسان بین‌المللی فعالیت‌های خود را به رسم اعتراض به این دستور، تعلیق کرده‌اند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.